Proefessionele mentor gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans Gorter

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Ik werk op een school waar ik in de avonduren een programma heb gebouwd in Excel (roostertje,planningen etc.). Dat programma is uitgegroeid en nu heeft de directie besloten dat het breder dan alleen mijn schooltje mag worden opgezet.
Ik heb zo'n twintig jaar ervaring in programmeren maar dat was in good old Clipper en alweer zo'n acht geleden. In VBA heb ik nu enkele maanden ervaring en besef dus hoeveel ik niet weet.

Hoewel ik met heel veel plezier aan het bouwen ben, wil ik graag professionele ondersteuning van iemand die 'alles' weet van Excel en Access, en VBA. Deze 'mentor' moet aantoonbare ervaring hebben in het bouwen van Office-applicaties, commercieel zijn met gevoel voor een non-profitorganisatie, geduld hebben en ook humor, en vooral: vreselijk veel zin hebben een eindeloos mooi programma te bouwen.

Ik woon in Breda, als je daar in de buurt woont is dat mooi maar het is geen must.

Ik hoor graag reacties.

Moet die mentor zelf ook programmeren of mag het bij advies blijven?
Ik neem aan dat het pro bono is?
Wil je het in Access? (Lijkt mij wel!)

Hier op het Helpmij forum barst het van de mentoren (of is het mentors)!

Ik wil wel mentoren (technisch/database ontwerp) maar dan je zelf het meeste werk moeten doen!

Ik hoor het wel!

HTH:D

Hallo Guus,

Dank je wel voor je aanbod maar het technisch ontwerp is heel eenvoudig, het komt juist neer op hulp bij programmeren.

Groeten,
Hans

Hoe wil je het doen?

Wat heb je en waarmee heb je hulp nodig?
Wil je een solide applicatie of een makkelijke. De laatste is sneller te maken en ook sneller kapot te maken.
Hoeveel gebruikers gaat het programma hebben?
Heb je enig idee of je Access gaat gebruiken?
Welke Access versie?
Hoeveel gegevens komen erin?
Moet de applicatie secure zijn?
Hoeveel soorten gebruikers?
Hoevaak wordt de applicatie gebruikt?
Moet en mail functionaliteit in zitten?
Wanneer moet het klaar?
Wat kan je zelf?

5002suug@gmail.com

reactie

Beste Guus,

Ik denk dat ik inmiddels de gezochte hulp heb gevonden, heb wel je e-mailadres genoteerd.

Nogmaals dank!

Hans

je weet het, met vragen kun je op deze hele site terecht :)
maar misschien kun je meerdere mentoren gebruiken (ik kan best wel goed scripten met vb 2008 maar niet goed genoeg ;)) dat zou ik doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan