Profesineel hulp nodig aub met spoed danku

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterE

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2009
Berichten
12
k heb een dos aanval gehad kreeg een melding van me antivirusprogama

ik heb de ip op google gezocht en kwam dit site tegen

http://www.dslreports.com/forum/r22...router-log-and-found-this?r=0.709286394101706

en het valt me op dat NetFixer
zegt : This is an old attack method, and it sounds as if your router is up to the task. Relax and enjoy the sounds of the wannabe hackers crashing against your firewall.

deze oorzaak heb ik ook op de ps3 alles blijft haken ik heb namelijk geen gerantie meer op de systeem is helemaal kapot alles loopt vast

en mijn pc begint langzaam hand de zelfde te doen

ik heb hierbij jullie hulp nodig wat kan ik nu doen? bedankt...
 
pc even een tijdje van het netwerk halen. Modem en router van de stroom afhalen.
 
pc even een tijdje van het netwerk halen. Modem en router van de stroom afhalen.

toen dit gebeurde was ik aan het gamen me firewill ging automatic op uitschakelen en toen kreeg ik die dos aanval zeg maar ik denk nietals ik nu me stoom afhaal dat er iets goeds uit komt ik bedoel me pc ligt halve wegen te sterven ik heb wel gerantie op maar zou graag willen weten wat ik hier aan kan doen als ik bijvoorbeeld een andere pc of laptop ga kopen
 
je zou kunnen probereren nadat je het netwerk kabeltje eruit heb gehaalt, via een andere pc(bij iemand anders thuis) malware bytes te downloaden en die te installeren en laten scannen. grote kans dat die alles eraf haalt.
En waarom haal je je firewall eraf als je gaat gamen? je kunt ook gewoon een port toewijzen aan de game zodat hij die kan gebruiken om het web op te gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan