Professionele datingsite vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mmm je was iets eerder dan ik met reageren :) ,bedankt overigens voor de snelle reacties!

Welk cms programma raden jullie me aan wat makkelijk is aan te passen? Ik denk Osdate of Dolphin7.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Helene24,
Ik loop steeds achter met het posten. :D
Voor een intro in html en css kan je eens kijken bij:
  • www.web-garden.be/cursus-html/cursus-html/.
  • Voor dieper gaan kan je daar onderaan op het groene boek klikken. Dat boek (een pdf van > 500 pagina's) is dan gratis te downloaden.
  • Ook niet te versmaden: de html, css en javascript-tutorials van w3schools.com, met veel online "Try It Yourself" voorbeelden.
Uiteindelijk zal je op z'n minst de specificaties moeten beheersen:
Die zijn "vrij uitgebreid". ;) Dan zit er ook nog html5 en css3 aan te komen.
Het is dus misschien allemaal wat ingewikkelder dan je je in je onbevangenheid voorstelt...

Maar leuk is het wel! :)
In ieder geval kan je weer even voort met het bovenstaande.

PS: voordat je Dreamweaver of een andere editor met veel toeters en bellen gaat kopen (prijzig!), kan je ook eens KompoZer uitproberen: gratis en minder gebruiksaanwijzingen te leren.

Met vriendelijke groet,
CSShunter
 
:D ja jullie reageren ook zo snel op deze site! Bedankt! Ik ga het allemaal "even" bestuderen!
 
(webontwikkelen is een vak!)

Daar ben ik het 1000% mee eens.
En dat geldt niet alleen voor het beheersen van html/css en javascript,
maar ook voor het artistieke gedeelte (grafische aspecten, het echte 'design')
en ook voor aspecten als SEO, webstandaarden, accessability en usability.

Elke kwajongen kan op een onderstel van een kinderwagen een zeepkist bouwen,
een beetje handige kerel kan misschien nog een skelter in elkaar lassen met een trapmechanisme
maar het is maar weinigen gegeven om een normale personenauto te bouwen
en zeker niet een die ook nog verkocht wordt.
 
Dat is al genoemd Helene..... HTML met CSS, PHP enz. enz.......
 
Laatste vraag ;-)

Wat is er allemaal voor gebruikt? De tweede site... zal de sitenamen zo weghalen ivm reclame...

Dan mag je het topic van mij sluiten, of open laten als dat gebruikelijk is.

Allemaal bedankt voor de hulp!!!
 
Laatst bewerkt:
De laatste vind ik wel mooi, zoiets lijkt me mooi om na te laten bouwen. Zelfde template en functies e.d.
Tenzij je graag met advocaten praat zou ik dat toch niet doen, da's namelijk plagiaat, vooral als je hetzelfde uiterlijk gaat gebruiken valt dat nogal op.
 
Natuurlijk niet helemaal gelijk, juist het uiterlijk zal veel verschillen! Functies op zulke sites zijn veel hetzelfde.
 
Je had het over nabouwen en een zelfde template dus.. Maar goed, welke software ze gebruikt hebben om de site te bouwen zou ik je niet kunnen zeggen, het kan een CMS zijn geweest (al denk ik dat eigenlijk niet) of ze kunnen hem van de grond af zelf hebben opgebouwd. Ik zou in jouw geval aanraden een CMS te gebruiken (kan veel tijd en ellende besparen) maar welke... tsja, ik denk dat je daar het beste zelf mee kunt gaan experimenteren, of op de fora van de CMSen rondvragen wat er mogelijk is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan