Profiel beschadigd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lil_Sam

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2005
Mijn profiel is beschadigd. Ik ben ingelogd via een lokale profiel. Wat moet ik nu doen.

Geplaatst door Lil_Sam
Mijn profiel is beschadigd. Ik ben ingelogd via een lokale profiel. Wat moet ik nu doen.
Ik snap er werkelijk niks van. Waar heb je het over? Msn? een forum? ?¿

Edit: Oh, dat profiel:confused:

Hoe kom ik in mijn backups????? Alles is namelijk verdwenen.:confused:

Neee Mijn profiel. Als ik inlog krijg ik helemaal niets te zien en mijn pc gaf me waarschuwing dat mijn profiel is beschadigd wat ie daarmee bedoelt weet ik ook niet vandaar dat ik het ook vraag. En al mijn documenten zijn weg en mijn andere vraag is dus kan ik die documenten weer terughalen ?????

Geplaatst door Lil_Sam
Neee Mijn profiel. Als ik inlog krijg ik helemaal niets te zien en mijn pc gaf me waarschuwing dat mijn profiel is beschadigd wat ie daarmee bedoelt weet ik ook niet vandaar dat ik het ook vraag. En al mijn documenten zijn weg en mijn andere vraag is dus kan ik die documenten weer terughalen ?????
Ja, maar 'Mijn profiel' kan van alles beteken als je het in een internet sectie zit. En om je documenten terug te halen...:rolleyes: heb werkelijk geen idee. Gewoon afwachten tot iemand een ideetje heeeft

als je XP hebt kun je via veilige modus een nieuwe account maken op XP endan de oude account die beschadigd is verwijderen ;)

edit : voordat je het verwijderd heb je de mogelijkheid om eerst de bestanden veilig te stellen ;)

als je een profiel gemaakt heb met admin rechten ;)

Wat dit met internet algemeen te maken heeft geen flauw idee daarom verplaats ik je topic naar een betere sectie

Geplaatst door Lil_Sam

Klik rechts op deze computer
Eigenschappen
Geavanceerd
Instellingen (van gebruikersprofielen)
Profiel kopieëren.

Zorg ervoor dat je ingelogd bent als administrator als je dit doet.

Systeemherstel een optie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan