profiel wordt niet geladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dieselboy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2004
hallo sinds paar dagen heb ik een probleem dat wanneer ik mijn pc start een melding krijg van gebruikersprofiel is niet juist geladen
U bent met een tijdelijk profiel aangemeld. Wijzigingen die u aan dit profiel aanbrengt, gaan verloren als u zich afmeldt. Raadpleeg het gebeurtenissenlogboek voor details, of neem contact op met de systeembeheeder.

Ik heb systeemherstel geprobeerd naar verschillende data maar helpt niet, melding blijft gewoon komen.

Ik heb geprobeerd een nieuw account aan te maken, maar ook daar geeft hij de zelfde melding.
Ik heb in het logboek gekeken en daar staat :
Het register kan niet worden geladen. Dit probleem wordt vaak veroorzaakt door onvoldoende geheugen of onvoldoende beveiligingsrechten.

DETAIL - Onherstelbare fout bij I/O-bewerking die door het register is geïnitialiseerd. Het register kan een van de bestanden met de systeeminstallatiekopie van het register niet inlezen, wegschrijven of leegmaken. voor C:\Users\Halil\ntuser.dat

en

Het lokaal opgeslagen profiel kan niet worden geladen. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door onvoldoende toegangsrechten of een beschadigd lokaal profiel.

DETAIL - Onherstelbare fout bij I/O-bewerking die door het register is geïnitialiseerd. Het register kan een van de bestanden met de systeeminstallatiekopie van het register niet inlezen, wegschrijven of leegmaken.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb echt veel dingen geprobeerd, ook al gescand met verschillende scanners o.a. Malwarebytes' Anti-Malware, en trojan remover.

ook staat er in het registeer:
Uw registerbestand is nog steeds in gebruik door andere toepassingen of services. Het bestand wordt nu verwijderd. De toepassingen en services die het registerbestand nu gebruiken, werken achteraf mogelijk niet meer goed.

maar hierna heeft hij het nog 2 dagen gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan