Profielen met beperkte bevoegdheden creëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Berichten
796
Hoe maak ik die in Windows 98? kan het überhaupt wel? Het is dus de bedoeling dat ik alleen als admin kan inloggen, en anderen op een ander profiel met beperkte rechten bezig gaan.
 
Ik weet niet precies of dit mogelijk is maar ik ben van mening dat je hiervoor beter Microsoft Windows 2000 Professional kunt nemen.
 
Helemaal waar, alleen moet ik dat weer een niwue besturingssysteem aanschaffen. Ik heb wel een 2000 prof liggen, maar die is alleen voor compaq-pc's (geeft ie ook aan als ik em wil installeren). En met XP gaat de monitor kuren vertonen (waarschijnlkijk met 2000 ook, maar die heb ik er nooit op gehad). Is een beetje gare monitor. Ga nog een nieuwe monitor halen, maar voorlopig wil ik toch graag effe als enige de admin-rechten hanteren.
 
'98 zelf kan dat niet. Maar je hebt kans als je die proggies daarvoor gaat installeren dat je jezelf binnen de kortste keren hebt buitengesloten.

Dus 2k, of XP...
 
Het betreft een PC View monitor. Ik heb er wel eens naar drivers gezocht, maar nooit er drivers voor kunnen vinden, laatstaan specifiek voor XP. Onder hardware staat ie ook gewoon onder 'standaard monitor' of iets dergelijks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan