profielensysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
ik zoek eigenlijk voor mijn site een profielensysteem voor de leden, leden die kunnen zich hier dan aanmelden, en dat ze hun foto erbij kunnen plaatsen zegmaar, er hoeven verder geen extra opties erbij.
zijn deze te krijgen ??

Iedereen zoekt wel eens wat;) Maar je kunt ook nog kijken op:
http://www.wmcity.nl

Daar staat een profielsysteem tussen, alleen die moet nog aangepast worden als je er een foto bij wil hebben. Uit mijn ervaring blijkt... eitje:cool:

Suc6!:thumb:

ik zoek eigenlijk alleen een profielensysteem voor de leden, dat die hun eigen gegevens kunnen invullen, alleen voor aanmelden, inloggen, en dat je je eigen gegevens kan aanpassen.
geen verdere poes pas

Geplaatst door berehap
ik zoek eigenlijk alleen een profielensysteem voor de leden, dat die hun eigen gegevens kunnen invullen, alleen voor aanmelden, inloggen, en dat je je eigen gegevens kan aanpassen.
geen verdere poes pas
Dat heb je al verteld, en nu ?

heeft iemand zo'n script voor mij?? want op verschillende site's waar scripts staan zitten er nog weer andere dingen bij..........

Ja, die kan je er dan toch tussenuit halen?

Ik wil je wel helpen maar dat gaat wel € kosten...voor niets gaat de zon op!

Ik zit op 35 euro per uur...

Geplaatst door *Baia*
Ik wil je wel helpen maar dat gaat wel € kosten...voor niets gaat de zon op!

Ik zit op 35 euro per uur...
Poeh, da's een aardige prijs. Dan mag je wel verdraaid goeie kwaliteit leveren.

*is ervan bewust dat professionals al gauw €97,95 per uur vragen*

valt wel mee toch...ik zit volgens mij nog redelijk laag.

als je bedenkt dat er iig nog 1/3 naar de loonbelasting gaat blijft er weinig over...:(

staat er niet ergens zo'n scriptje op internet ergens?? want ik ben ook maar arma student :o :p

Geplaatst door eisdatop
Iedereen zoekt wel eens wat;) Maar je kunt ook nog kijken op:
http://www.wmcity.nl

Daar staat een profielsysteem tussen, alleen die moet nog aangepast worden als je er een foto bij wil hebben. Uit mijn ervaring blijkt... eitje:cool:

Suc6!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan