Profielnaam instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BoogieBoi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 nov 2004
Ik heb zonet een nieuwe Outlook 2003 geïnstalleert en de gegevens van mijn oude Outlook 2000 overgeplaats naar de nieuwe. Alles staat nu in mijn nieuwe outlook.
Maar ik heb ook nog een Palm PDA die volledig ge-reset is door mijn onhandige handelingen.
Dus ik zit dus nu met een Outlook 2003 vol waardevolle gegevens en een (lege) palm pda. Maar ik kan niets overzetten van outlook naar mijn palm. En volgens mij komt het omdat ik in Outlook geen profielnaam (of een verkeerde) heb ingegeven. De profielnaam van mijn palm weet ik nog (die kan ik duidelijk aflezen), maar die van Outlook denk ik niet meer te weten of heb ik verkeert ingegeven. Als ik sync. dan krijg ik mijn oude back-up gegevens die in mijn Palm-desktop staan. Die zijn blijkbaar wel gelinkt. Al meerdere keren heb ik tijdens de (her)installatie ingegeven dat Outlook mijn gegevensbeheerder moet zijn en niet Palm-desktop. Zonder resultaat.
Is er een mogelijkheid om zonder mijn gegevens kwijt te spelen terug die profielnaam in te geven in Outlook? Ik heb al verschillende keren zowel de soft. van mijn palm-desktop en outlook verwijdert en her-installeert. Kan je nog volgen? k Hoop van wel, want k begin zo stilletjes aan radeloos te worden, k heb geen zin om alles kwijt te zijn. Please, somebody ... help this poor PDA-user. Many thx.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan