Profielprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

steve-o

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Zowel gisteren als vandaag hetzelfde probleem:

ik start Firefox op en krijg een schermpje met een melding van Mozilla die info vraagt ivm profielen.

Als ik dan mijn profiel kies 'standaargebruiker' wil ie niet opstarten omdat dat al in gebruik zou zijn ...

Ik ben dan verplicht een ander profiel aan te maken om op 't net te kunnen maar dan ben ik natuurlijk al m'n bladwijzers kwijt en moet ik Firefox opnieuw aanpassen aan mijn persoonlijke wensen. Weet iemand waar ik m'n vorige profielen kan terugvinden en hoe ik dat in de toekomst kan vermijden ?

Bedankt

:eek: :eek: :thumb:

profielen

heb intussen profielen gevonden denk ik; ze staan bij Documents and Settings - Mozilla - Application Data

maar ik kan ze niet laden of zo ...

Ga naar documents and settings zoek naar de Mozilla map. Die kan ook in een gebruikersmap zitten. open: Mozilla\firefox je vind daar een document "profiles" open die met het kladblok. Dan zie je meerdere profiles staan. Verwijder alle profiles die je niet wilt gebruiken. Ik heb alleen default laten staan. Document sluiten en opslaan. Daarna browser opnieuw starten.

Erik

inloggen

Ik heb het ook wel eens gehad, oplossing:
ctrl-alt-del, dan naar processen, firefox.exe aanklikken en vervolgens proces beeindigen aanklikken. Daarna kun je firefox weer gewoon opstarten. :thumb:

ok, bedankt gasten, ik probeer het uit ....

't zal wel juist zijn zoals alle antwoorden hier van jullie experten, erg bedankt alvast:)

:D Geen dank hoor.
Ik ben trouwens geen expert, kwam er bij toeval achter en het hielp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan