Profil membership manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

starsearch

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Hoi,

Ik wil graag op mijn site een soort van profiel maker voor mensen die zich aanmelden bij mij site. Zo een die hun ook een email verstuurd met inlogcode om hun profiel ten alle tijden te bewerken of te verwijderen. Tevens moeten ze foto's van zichzelf kunnen linken als image en/of uploaden. Het moet een soort van CV zijn waarvan ik dus de layout beheer en data kan inzien. En de gebruikers om hun profiel toe te voegen. Ik heb al wat rond gesnuffeld maar ik kan alleen betaalde vinden. Wie kan mij helpen aan een FREE download?

Alvast bedankt!!!

:thumb:

niet te vinden

Ik heb bij Bravenet gekeken maar kan daar niet het programma'tje vinden dat ik bedoel. Ook bij phpNUKE kom ik er niet uit. Wat is phpNUKE voor programma, ik heb nu het idee dat je daar "losse onderdelen" kunt weghalen. Maar daar moet je volgens mij wat beter bekend zijn met php. Ik het momenteel wel phpBB2 op mijn server staan bedoeld als forum.
Is er niet net als phpBB2 een compleet programmatje dat je alleen maar hoeft te installeren zonder al te veel poespas? Het lijkt mij niet zo moeilijk, want een profielmaker zit ook als als onderdeeltje in phpBB2 als mensen zich registeren. Ze krijgen ten alle tijden toestemming hun profiel te wijzigen. Net als op dit forum overigens. Maar ik wil dus alleen DAT onderdeeltje. Ze komen op mijn site, registreren zich, krijgen de mogelijkheid foto te linken en/of uploaden, krijgen een bevestigingsmailtje met toegangscode en klaar. Vervolgens worden de ingevoerde data geplaatst in een vaste layout die enkel te bewerken in door mij. Dat moet toch te doen zijn?

Alsjeblief help me,

:thumb: :love: :rolleyes:

Debby

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan