prog voor TV kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
ik heb mijn TV kaart van mijn oude pc naar mijn nieuwe pc geplaatst nu met windows7. Met mijn oude pc draaide ik cyberlink power cinema2.0 maar volgens mij werkt deze niet onder win7.
Wie kan mij een goed prog aanraden dat werkt onder win7 en liefts nederlandstalig zodat ik TV programma's kan opnemen met de pc en liefst onmiddelijk in divx kwaliteit.
Wie helpt mij?alvast bedankt

Windows Media Center, onderdeel van Windows 7

Ja dat gebruik ik momenteel maar volgens mij kan je daar niet opnemen rechtstreeks in dvix formaat he of wel?

Ah, nee. Welke kaart heb je?

Jaja.:)

De setup exe van progjes in de xp-sp3 compatilitietsmodus gebruiken wil vaak wel werken, proberen maar.
Dscaler zou je ook kunnen proberen.

He mensen, ik denk dat dit draadje de verkeerde kant op gaat hoor.
Mijn TV kaart werkt perfect en ik gebruik windows media center.
Mijn vraag is of er een Nederlandstalig prog bestaat waarmee je programma's van TV kan opnemen rechtstreeks in Divx kwaliteit.
Nu moet ik het bestand dat media center opneemt converteren naar dvix en dat is toch vrij omslachtig hoor.

Verkeerde kant?

Je wilt nu een Nederlands programma? die heb je al en een tip om die te installeren ook.
En waarom geeft je niet op welke type stick je hebt? er zijn mensen die je willen helpen door meer info te hebben en daarop een oplossing voor je te zoeken.

Het type is denk ik wat er op de doos staat namelijk: PCTVtm Hybrid Tuner kid for windows vista maar deze werkt dus ook perfect met win7 hoor.
En ja ik heb dus het Nederlandtalig prog windows media center dat bij win7 zit maar ik zoek een prog nederlandtalig waar ik van TV onmiddelijk in Divx kwaliteit kan opnemen wat volgens mij niet kan met windows media center ofwel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan