Progam Manager

Status
Niet open voor verdere reacties.

W.Bosker

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2003
Ik heb een programma gedownload van internet genaamd program manager.
Nu wil ik dit programma graag verwijderen, maar een aantal bestanden kan ik niet verwijderen. Verder krijg ik bij het opstarten altijd een paar keer een melding van Norton. De melding luidt: Points Manager.exe is atttempting to access the Internet. De computer probeert verbinding te maken met een comuter in Washington.

Ik wil graag van deze norton meldingen af en het programma verwijderen.

Wie weet hoe dit moet?

Wendy

manages the new Kazaa Plus scheme for awarding you points if you share music files on your machine with others rather than simply getting files and not sharing their own. Start manually when required.....

Zegt dit je wat? kan van kazaa komen, maar ik heb het ook gevonden in samenhang met een voetbal spel:) Ik ken die kazaa niet, dus ik kan je niet helpen met het verwijderen van die points.exe:) maar waarschijnlijk is dit in het programma uit te zetten?

Dat bestand dat je hebt gedownload, heb je dat al proberen te verwijderen in de veilige modus?

KAzaa of voetbal

Ik herken de tekst. Het komt uit Kazaa. En toen heb ik het programma gedownload. En nu kan ik het niet meer verwijderen.
Hoe doe ik dat in de veilige modus?

alvast bedankt,
Wendy

In veilige modus kan je komen door tijdens het opstarten op F8 te drukken.
Zoek dan het programma/bestand op en verwijder het.

Veilige modus

Ik heb opgestart in de veilige modus en ook dan kan ik drie files niet verwijderen.
files:aspms.dll (toepassingsuitbreiding), peer points manager en asm (toepassingen).

Als ik deze wil verwijderen krijg ik een bericht met:
Kan apms niet verwijderen. De toegang is geweigerd. Controleer of de schijf vol of tegen schrijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is.

Nog meer suggesties?

bedankt Wendy

Hallo Wendy,

Je hebt gisteren ook een HijackThis-log geplaatst en Hans heeft daar antwoord op gegeven: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=169370&perpage=20&pagenumber=40
(het antwoord van Hans staat vrij ver onderaan op die bladzijde).

Heb je Hans' instructies al uitgevoerd? Als je dat even doet en vervolgens daar een nieuw HijackThis-log plaatst, dan kom je wel van deze problemen af.

Misschien schrik je een beetje van Hans' opmerking dat Kazaa van je pc af moet, maar dat kun je gewoon vervangen door KazaaLite: werkt net zo goed, geeft toegang tot precies dezelfde netwerken en bevat niet al die spyware waar je nu last van hebt.

Dus: probeer die instructies van Hans precies uit te voeren en plaats dan een nieuw HijackThis-log.

Groetjes,

Buffy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan