Progamma`s in windows 7 werken niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MuziekFreak

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2010
Als ik een progamma wil open b.v Ccleaner of andere geinstalleerde progamma`s krijg ik een melding in mijn scherm ''WINDOWS MEDIA CENTER WERKT NIET MEER'' Klik hierop ----> windows media center.jpg hoe kan ik dit oplossen?

M.v.g

MuziekFreak

Laatst bewerkt:
Welkom bij de Helpmij!

Er is mogelijk meer aan de hand bij jou.
Als jij bedoelt dat je bij het aanklikken van de Ccleaner.exe een melding krijgt van het mediacenter, dan zou dat voor álle .exe's fout moeten lopen.
Geef svp meer informatie over de programma's die je wél kunt openen en die je niet kunt openen. En met informatie bedoel ik niet alleen de namen, maar vooral de volledige beschrijving in de verkenner, mét extensie :
bijv. Ccleaner.exe

Laatst bewerkt:
Allereerst bedankt voor de snelle reactie,

Alle progamma`s die in mijn software staan kan ik niet openen zelfs als ik onder op de taakbalk op I.E. of mozilla klik om op internet gaan krijg ik ook die melding.
Alle progamma`s waaronder ook msn zijn gewijzigd in media center in een ander bestand om het te openen.

Ik kan wel probleemloos mijn afbeeldingen, documenten, muziek openen.

mvg. MuziekFreak

Als je nog wel documenten etc. etc. kunt openen, dan is gelukkig voor jou het probleem mogelijk minder groot dan het lijkt.
Je dient 2 (3) dingen te doen: een uitgebreide spyware en virusscan. (Heb je daar goede progjes voor?) en vervolgens, als eventuele rommel is gedetecteerd en vewijderd, kun je een aantal extensies weer aan programma's koppelen.
Klik bijvoorbeeld eens rechts op het starticoontje van Ccleaner. Ik ben benieuwd wat je daar onder eigenschappen aantreft.
Bkij mij wordt daar verwezen naar : "C:\Program Files\CCleaner\CCleaner.exe"

Die kan ik dus ook niet openen avg, Ccleaner niks van mijn software dan krijg gelijk die melding in mijn scherm zie bijlage.

Hoe doe ik dat in veilige modus starten ik als leek heb weinig verstand van pc:o

mvg.MuziekFreak

Als de machine uitstaat op de aan knop drukken en tijdens het starten op de F8 drukken (2 a 3x per seconde).

Ik heb het zojuist gedaan in veilige modus starten maar dan weet ik helemaal niet meer wat ik moet doen.:confused:
Dus maar weer gewoon opgestart:D

Ik ga zometeen even iemand benaderen die mijn laptop even kan nakijken want ik kom er zo niet uit.
Is toch moeilijker dan ik had gedacht op afstand om hulp te vragen:o

Je hoort nog van mij....mvg MuziekFreak

Ik heb het zojuist gedaan in veilige modus starten maar dan weet ik helemaal niet meer wat ik moet doen.:confused:

Hoi

Ook in veilige modus kun je gewoon doen wat je normaal ook op je pc doet.Het ziet er wat raar uit.Je kunt dus gewoon de voorgestelde scans doen.

Sorry dat ik nu pas reageer omdat ik nu pas mijn laptop terug heb.
Ze hebben mijn laptop geformateerd en nieuwe win.7 erop gezet.
Ben nog niet tevreden omdat mijn laptop niet doet wat ik voorheen wel kon.
Ik ga morgen weer terug.

Iedereen bedankt die mij opweg hebben geholpen lag niet aan jullie deskundigheid maar aan mijn gebrek aan kennis.:o

mvg. MuziekFreak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan