Proggie gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DenniZvb

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2003
Ik ben op zoek naar een simpel programmatje, waarmee je om de zoveel minuten automatisch een berichtje mee kan achterlaten. En dan dat je deze berichtjes zelf kan invoeren?

Geplaatst door DenniZvb
Ik ben op zoek naar een simpel programmatje, waarmee je om de zoveel minuten automatisch een berichtje mee kan achterlaten. En dan dat je deze berichtjes zelf kan invoeren?

Kan je iets duidelijker zijn.

Wat voor bericht ??
Waar moet het bericht komen te staan ??

Het moet gewoon een textbericht zijn.. het is bedoelt voor op me chatpagina, waar dan automatisch een berichtje word getypt, en dat die dan ook automatisch entert..

Een soort van robot?

Dan zou je irc dominator moeten hebben. Maar ik ben ook maar een leek op dat gebied hoor. :D

Daarvoor moet je niet bij mij zijn... hihihihi. Ik zou niet weten welke je zou moeten helpen.

Wees even wat duidelijker, gaat het om een IRC chatbox? En heb je daar server/kanaal van?

Hey, het is gewoon voor op de chat van mijn site.. ik bedoel het zow.. dat je een Internet Explorer schermpje heb geopend.. en dat je op de chat bent, en dat een proggie om de zoveel tijd een berichtje plaats dat ik even niet aanwezig ben.. dit kopieert die dan uit een bestandje ofzow.. en komt op het scherm te staan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan