Progje die apparaten bekijkt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert10

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Hallo,

Ik zoek de naam van een programma die precies bekijkt wat voor hardware je allemaal in de computer hebt. Naar mijn weten heeft dit programma een vrouwennaam.

Deze bekijkt zelfs van je muis nog wat voor geheugen erin zit :D..

Gr

Robert

aida,
everest,
siw?

(zie bijlage voor siw)

Geplaatst door killermenace

Als je bij mijn link kijkt dan staat er toch echt "Price: Free".
Het is waar dat het alleen voor thuisgebruikers gratis is.
Als je een domein hebt draaien is het niet gratis en zal je moeten upgraden en betalen/.

Tja, lees dit eens...verwarring alom;)

LAVAL, CANADA – December 5, 2005 – After 10 years of active development and presence in the freeware market, EVEREST Home Edition (the successor of AIDA32) is being discontinued on December 1, 2005 however, all online content related to freeware products are removed from our website already. Lavalys will continue to support this product for all users until March 2006, we will not be actively developing any new features or functionality going forward.

ok tnx...everest geinstalleerd...(was niet het programma wat ik bedoelde maar hij kan hetzelfde :D)

Maar zag in mijn windows systeemeigenschappen

Pentium(R) 4 CPU 3.00GHZ
Kloksnelheid: 2.99GHz, 512 MB

Die 512 is volgens mij het fysieke werkgeheugen.
Stel ik wil daar een blokje van 512 bij doen..
Welke moet ik dan kopen?

DDRAM
DDRAM 2
EDO RAM
FAST PAGE RAM
SDRAM

????

OK, nu staat er DDR SDRAM met daaronder 200MHz......normaal SDRAM is 133MHz.

Wat moet ik dan hebben?

Geplaatst door Robert10
normaal SDRAM is 133MHz.
Geheugensnelheid kan variëren van 100 tot 800 MHz.
Ik ben geen hardware-expert, maar volgens mij is je geheugen zo snel als de langzaamste component - ik zou er dus een exemplaar van 200 MHz bijzetten.

Guus.

ok maar is dat dan een DDR RAM of een SDRAM....omdat het er allebei staat,..... DDR SDRAM

Medion PC??

Als er 4 geheugenmodules in kunnen zou ik ook 2 nieuwe kopen. PC 3200 DDR, afhankelijk van je budget 256 mb of 512 mb

Geplaatst door Robert10
omdat het er allebei staat,..... DDR SDRAM
DDR SDRAM staat voor Double Data Rate-Synchronous DRAM - klik.
Gewoon hetzelfde type erbij zetten dus.
Klik anders even met je rechter muisknop in het rechter venster van Everest en kies Kopiëren.
Je kunt de gegevens dan in Kladblok of Word plakken, uitprinten en meenemen naar de winkel.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan