progje om een flash

Status
Niet open voor verdere reacties.

diesje

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2007
Berichten
7
Weet iemand ook of er programma's bestaan (koop) waarmee je mooie polls in flash kunt maken.

Bedankt alvast Diesje.
 
Daar heb ik niets aan die is niet beveiligd, daarom wil ik een programma voor flash polls
 
poll

maar hoe bedoel je dat de polls niet beveiligd zijn?

Kunnen mensen dan de cijfers van de polls veranderen of zo ?
 
Diesje, GFXPOLL gebruikt geen cookies voor hun polls. Alles wordt per IP opgeslagen, dus cheaten kan alleen als je daar speciale tools voor hebt anders niet :)
 
Nou de andere dag kon ik gewoon weer stemmen, + dat er teveel reclame opzit, daarom wil ik gewoon een betaal programma dan kan ik het maken zoals ik wil.
 
poll

Heb je daar programmas voor of moet je gewoon verstand hebben van flash script???
 
Dan wens ik je succes met zoeken, niets is tegenwoordig meer gratis (tenzij je een half produkt krijgt)
 
Ik hoef het ook niet gratis te hebben ik betaal graag voor een goed programma.

Het probleem is als ik het in php maak en dan in een iframe zet dan ziet de php de ip adressen niet meer dus dit werkt niet vandaar dat ik het met flash wel maken.
 
Ik hoef het ook niet gratis te hebben ik betaal graag voor een goed programma.

Het probleem is als ik het in php maak en dan in een iframe zet dan ziet de php de ip adressen niet meer dus dit werkt niet vandaar dat ik het met flash wel maken.

Sorry hoor diesje, wat een onzin (sorry voor de late reactie) maar PHP ziet altijd de IP adressen van de gebruiker, ongeacht waar je de code plaatst.

Maar hopelijk heb je al een leuke poll script gevonden :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan