progje rempart

Status
Niet open voor verdere reacties.
ok, maar je kunt ook verwijzen naar de eventuele shareware versie,..
 
Hans,

Leuk dat je zo oplettend bent maar je kunt ook te ver gaan. Er is totaal helemaal niks bekend of het programma free of shareware is
 
Heb er naar gezocht met google maar kwam op allemaal Franse sites.

Frans ken ik dus totaal NIET. Het spijt me als het programma wél freeware is

Maar ik bedoelde dus eigenlijk dat er geen trialversie van bestaat maar alleen een volledige versie waarvoor betaald moet worden.
 
Stond inderdaad op de zelfde site en gaat ook over verwijderen van partitie wat niet lukt op andere manier.
Ga het proberen.
Bedankt
 
Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Heb er naar gezocht met google maar kwam op allemaal Franse sites.

Frans ken ik dus totaal NIET. Het spijt me als het programma wél freeware is

Maar ik bedoelde dus eigenlijk dat er geen trialversie van bestaat maar alleen een volledige versie waarvoor betaald moet worden.
Heb ook eens gekeken.... rempart betekend beveiliging :D Grappig :)
 
Geplaatst door mumzel
Heb ook eens gekeken.... rempart betekend beveiliging :D Grappig :)

Nooit geweten dus:eek:

Heb vandaag een Frans overhoring (2x tellend) Plz duim voor me(ook al heb ik niet geleerd :D ):p
 
:love: Thanks, toen ik op school aankwam heb ik met mezelf overlegd en besloten de Frans overhoring niet te maken :D... had toch niets geleerd en ga me niet meer inspannen voor een 1. Heb nu dus ook een 1:p

Denk niet dat ik lui ben ofzo, maar Frans is totaal mijn vak niet, en ik zou er een uurtje of 5 (echt waar) aan moeten leren wil ik het een beetje kennen. Ga ik niet doen dus, zeker niet aan het einde van het jaar. En ik kan het hebben, aangezien we al veel cijfers voor Frans gehad hebben dit jaar :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan