progje verandert pc in spel-pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
Er schijnt een freeware progje te bestaan dat van je pc een optimale spel-pc maaakt, dus bepaalde instellingen worden verandert maar welk progje is dat?
 
Geplaatst door brbr
Er schijnt een freeware progje te bestaan dat van je pc een optimale spel-pc maaakt, dus bepaalde instellingen worden verandert maar welk progje is dat?

Ik heb het topic dat Admin gegeven heeft even gelezen.

Het is zeker niet "het van het". Als dit prog je volledige hardware zou kunnen vernieuwen ok. Maar ik denk niet dat dit kan.

Dus ik heb mijn twijfels hierover.
 
frisian, don't bother giving bad ideas.
Die link naar dat proggie lijkt me niet een al te best idee.
Zoals je al zegt lijkt het mij ook geen goed programma
Ten eerste vind ik de uitleg van de werking van dat programma niet duidelijk
Ten tweede lijkt het me een onstabiel proggie gezien de reacties.
Als conclusie moet je zo'n link niet eens geven, anders krijgen we het hier straks veel drukker met mensen die hun systeem aan gort hebben door zo'n linkje en niet goed lezen. :rolleyes: :p
 
Geplaatst door viper706
frisian, don't bother giving bad ideas.
Die link naar dat proggie lijkt me niet een al te best idee.
Zoals je al zegt lijkt het mij ook geen goed programma
Ten eerste vind ik de uitleg van de werking van dat programma niet duidelijk
Ten tweede lijkt het me een onstabiel proggie gezien de reacties.
Als conclusie moet je zo'n link niet eens geven, anders krijgen we het hier straks veel drukker met mensen die hun systeem aan gort hebben door zo'n linkje en niet goed lezen. :rolleyes: :p

Er staat ook lees dit eens. En niet doe dit nu! ofzo.. :confused:
Maar hoe dan ook.. ik merkte er niets van. Qua game dinkies dan he... volges mij is het ook nie al te goed voor je pc.
 
natuurlijk is het niet goed voor je PC, hoe klein de tweak ook is, daar is die PC niet voor gemaakt!

beste is altijd je PC gewoon zo te laten als die is, als je tweakt, tweak dan hardwarematig das altijd nog veiliger dan software matig...
 
Geplaatst door viper706
frisian, don't bother giving bad ideas.
Die link naar dat proggie lijkt me niet een al te best idee.
Je bent vrij om het lezen, nietwaar?
Als ik alleen maar zeg; doe het niet, wie gelooft me dan? ;)
Als je de reacties van de fora ook gelezen hebt mag je zelf een conclusie trekken, maar dacht dat die nu wel duidelijk was.
 
Nu ff de andere kant op praten.. :
Het ziet er wel degelijk uit. De software lijkt met goede bedoeling te zijn ontwikkeld, het is niet zomaar een simpel programmaatje ontwikkelt door een hobbieïst die teveel vrije tijd over had...:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan