progje voor uploaden en downloaden naar me ftp

Status
Niet open voor verdere reacties.

leroyhermans

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2011
Berichten
72
hallo,
ik wil een programmatje maken waarmee ik kan downloaden van mijn ftp server.
is dit mogelijk met vba en hoe doe ik dit?? want het is makkelijker voor mijn familie om zo de foto's te delen ze starten het progje op zoeken op naam van de foto e voila daar staat de foto en kun je hem downloaden iemand een iedee hoe ik dit zou kunnen maken??

alvast bedankt :D
 
En wil je dat doen vanuit een Office applicatie zoals Word of Excel? Want ik vermoed zo dat je wilt gaan programmeren in Visual Studio, om er een zelfstandige applicatie van te maken, en in dat geval zit je hier een beetje verkeerd...
 
ja ik wil er zeg maar een zelfstandige applicatie van maken waarmee ik dan kan zoeken op de ftp zodat ik dus de bestanden makkelijk kan vinden enzo en in welke righting zou ik dan moeten denken?? om dit te kunnen maken wil het er dan ook beetje mooi uit laten zien natuurlijk
 
jaa maar ik moet dus dit progje aan vrienden kunnen geven zodat hij alleen naar mijn ftp(automatish) connect en dan in die ftp server kan zoeken op naam en ook de bestanden er dan af kan halen :D ik weet dit is veel werk en ik heb geen idee waar ik moet beginnen en hoopte dat jullie me hierbij konden helpen
 
Je kunt eens beginnen met de vraag in het goede forum te stellen; dan trek je meer mensen. En het houdt dit forum waar het voor bedoeld is: vragen over VBA.
 
Wat dacht je van een webbased fotogallery, die kun je gratis en kant en klaar downloaden, accountjes aanmaken, rechten goedzeten en voilla.
 
nou het probleem is het gaat niet alleen om foto's enz maar ook om andere bestanden :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan