progr

Status
Niet open voor verdere reacties.

dalt005

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2002
Berichten
446
Weet er iemand een progr om films sneller te kunnen dowen van Kazaa?
 
Niet voor kazaa maar wel iets dat je internetverbinding versnelt...
http://www.tweakmaster.com/?LangID=EN
Hoe werkt het?
installeer het programma en klik op optimization wizard
klik op next, klik vervolgens je internetverbinding aan, klik aan of je een paswoord nodig hebt, klik op next, kies je netwerk interface, klik next en kies een optimization strategy, hierna klik je op next en start je je comp opnieuw op, als je merkt dat strategy 1 niet helpt dan doe je al het voorgaande opnieuw en dan probeer je 2 en zo verder en zo verder
 
Je downloadsnelheid wordt beperkt door de uploadsnelheid van de personen waar je vandaan download. Deze snelheid kun je niet verhogen.
 
Geplaatst door joram
Niet voor kazaa maar wel iets dat je internetverbinding versnelt...
http://www.tweakmaster.com/?LangID=EN
Hoe werkt het?
installeer het programma en klik op optimization wizard
klik op next, klik vervolgens je internetverbinding aan, klik aan of je een paswoord nodig hebt, klik op next, kies je netwerk interface, klik next en kies een optimization strategy, hierna klik je op next en start je je comp opnieuw op, als je merkt dat strategy 1 niet helpt dan doe je al het voorgaande opnieuw en dan probeer je 2 en zo verder en zo verder

Werkt dat programma echt? Kan ik mij haast niet voorstellen. Dan zou dit programma al veel bekender moeten zijn. Maar ik ga het wel ff testen :p .
 
In kazaa kan je als je een file aan klikt (als ie bezig is met downloaden) met rechts kiezen voor "zoek meer bronnen". Dan zoekt ie dus naar mensen die het zelfde file hebben. Soms werkt dit echt geweldig maar lang niet altijd :(

Of kende je dit al....
 
Geplaatst door harmen__666
In kazaa kan je als je een file aan klikt (als ie bezig is met downloaden) met rechts kiezen voor "zoek meer bronnen". Dan zoekt ie dus naar mensen die het zelfde file hebben. Soms werkt dit echt geweldig maar lang niet altijd :(

Of kende je dit al....
ja dank u maar inderdaad dat ken ik.
 
Geplaatst door RGTMO


Werkt dat programma echt? Kan ik mij haast niet voorstellen. Dan zou dit programma al veel bekender moeten zijn. Maar ik ga het wel ff testen :p .
Ja, dat werkt echt, bij mij haal ik er 700 kbps mee ipv 500kbps en ik ken mensen die er 1 mbps mee halen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan