"program too big to fit in memory "

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
Berichten
329
heb net een spel geinstalleerd, en als ik deze wilt starten krijg ik de melding: ""program too big to fit in memory "
Het is een zwart DOS venstertje dat snel komt en weer verdwijnt, en daar staat ook de melding in.

heb al geprobeerd het spel opnieuw te installeren maar nog steeds dezelfde melding.
Videokaart driver en direcxt geupdate, maar niks kan helpen.
Heb gewoon 4 gb aan geheugen.

Help.
 
Is koffiedik kijken wat er aan de hand is (je noemt niet eens het spel zelf) maar als het een DOS-spel is, dan even kijken naar de mogelijkheden van DosBox
Tutorial DosBox: hier

Succes,

Tijs.
 
Geen idee, zo snel. Is het wel een legale versie?

Tijs.
 
We gaan je sowiezo niet helpen met illegaal verkregen software en games. Koop het spel eerst maar eens, kom dan terug ;)
 
sorry hoor, maar vind dit nogal krap door de bocht.
heb zelf honderden games "illigaal" (is nog altijd gewoon toegestaan in nederland om copies van
games te downloaden !!!) gedownload en die werken allemaal perfect. dus om nu te zeggen dat
je dit kunt verwachten vind ik nogal pesimistisch.

om je vraag te beantwoorden, mocht je er zeker van zijn dat je wel gewoon genoeg geheugen hebt
dan kun je inderdaad wel een andere iso proberen te downloaden van MW3 en die eens proberen.
lijkt veel werk maar er zijn zoveel seeders met deze game dat je m zo opnieuw kunt binnen trekken.
t ligt dus dan waarschijnlijk wel aan de manier waarop de iso tot stand is gekomen, maar er ziin
genoeg andere iso versies van MW3 die wel gewoon perfect draaien. gewoon even googelen en
kijken naar MW3 releases van een van de grotere release groepen, die draaien altijd perfect.

succes,
leon
 
Is je systeem wel geschikt om het spel überhaupt te spelen? Ik zie dat je 4 GB RAM hebt, maar de rest heb je niet vermeld.

Veel gedownloade spellen werken inderdaad prima, maar er zijn wel degelijk slechte cracks in omloop. Regelmatig komen er ook verbeterde cracks uit.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan