Programeren met visual basic

Status
Niet open voor verdere reacties.

blastfire

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2006
Kan iemand meschien een torial maken voor me van hoe ik het in visual basic kan zetten enz. dan snap ik het meschien wat sneller want nu wordt ik er niet wijs uit en die biblotheek boeken zijn vet moeilijk of ik pak steeds de verkeerde kan ook

Wil iemand A.U.B een klein torialtje maken???

Alvast Bedankt

Wat wil je in VBA zetten dan??
Of gaan we huiswerk voor je zitten maken?
Graag je vraag iets duidelijker omschrijven met voorbeelden wat je wilt
Zoals je zelf al begrepen hebt uit de boeken die je hebt gezien, is er erg veel mogelijk met VBA en kan niet 123 uitgelegd worden hoe het werkt.

Hoe kan ik knoppen maken en en programmatje maken gewon en makkelijk programmatje.
of rpg gamepje anders verzin u iets leuks ^^ en is Visual studio 2005 gratis te downloaden op microsoft?

Laatst bewerkt:
Hoe kan ik knoppen maken en en programmatje maken gewon en makkelijk programmatje.
of rpg gamepje anders verzin u iets leuks ^^ en is Visual studio 2005 gratis te downloaden op microsoft?

Volgens mij is het ut gemakkelijkste om eens een VBA boek van een bibliotheek te lenen.
Om nu eventjes uit te leggen hoe je moet gaan programmeren en dat wij voorbeelden moeten gaan maken?!?!? lijkt me niet helemaal de bedoeling.

Probeer eerst eens wat te programmeren in bv. Excel oid dan kan je al aardig wat leren (zie ook meerdere vragen op helpmij.nl.

EN of visual studio 2005 gratis te downloaden is? lijkt me sterk daar dit een commercieel pakket is, waar je dus voor moet betalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan