Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben de afgelopen maanden veel bezig geweest verschillende programmeertalen Html,Css,Php maar ook wat java.
Het maken van een website is geen probleem via het gebruiken van scripts op het internet.
Het zelf schrijven/begrijpen van deze scripts echter wel.
Ik bekijk/google veel scripts maar snap dan ook niet echt wat welke functie heeft en leer daardoor ook dus niet echt iets.
Hebben jullie misschien goede methodes/tips voor het leren/gebruiken van deze programmeertalen ?
Hoop dat jullie me wat verder op gang kunnen helpen
Toch meer zelf uitzoeken en niet alles van het internet kopieren en plakken.
Je kunt wel delen van scripts pakken maar probeer zelf ook is wat, en als je er echt niet uitkomt gewoon even de logica bekijken en dan weer verder puzzelen.
Zo ben ik in ieder geval te stap gegaan en een paar maanden later ben ik toch wel echt een stuk meer ervaren geworden.
Ik heb zelf altijd met losse internet tutorials gewerkt en gewoon opdrachten die ik kreeg.
Dus ik heb zelf weinig ervaring met boeken, maar het bovenstaande boek zou mij aanspreken.
Wat quintoo zei geldt ook voor mij. Ik heb mijzelf geleerd door eerst maar wat in elkaar te knutselen. Het ziet er niet uit en het werkt voor geen meter, maar je kan in elk geval iets maken!
Daarna ben ik mij gaan focussen op internet tutorials en het ging mij veel beter af. Het begon leuk te werken, maar het zag er nog steeds niet uit (vandaar dat ik programmeur ben en geen designer ).
Tegenwoordig leer ik enorm veel van mijn baan als programmeur. Als ZZP'er krijg ik ook zat opdrachten binnen waar ik telkens weer nieuwe dingen ontdek en bij leer.
Conclusie: Zoek op internet naar een vrij simpele tutorial van de taal die jij wilt gaan leren of wilt beheersen. Als de tutorial te makkelijk is, zoek je een iets moeilijkere tutorial, maar let op: Neem nooit iets dat te moeilijk voor je is, dan is de lol er snel af, omdat niks goed zal werken zoals jij dat wilt.