programma access geen gebruikerstoegang op deze computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

koning2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2003
Op mijn laptop(komt waarschijnlijk uit een netwerk) doen alle microsoft office programma's het behalve access.
De foutboodschap is :Geen gebruikerstoegang op deze computerverleend?

Hoe los ik dit op ?

Acces

Is de installatie ook door jouw geschied, bij mij was het zo dat ik bij installatie ook al de melding kreeg dat ik ook alleen maar daarna dit soort programmas mocht gebruiken omdat ik als een bepaalde users die geinstaleerd had.

Ik weet niet helaas hoe je dit dan oplost, mischien zit er wel een install file nog bij of op of kun je niet gewoon een keer proberen opnieuw te instaleren.

grtjs jjs

Op de snelkoppeling die je aanklikt, met rechtse muisknop aanklikken, eigenschappen, beveiliging.
En dan je account (of admin) alle rechten mogelijk geven.

Dan nog eens proberen.

Werkt dat niet, dan blijft herinstallatie van office over.

Inderdaad

Dat is wat ik bedoelde....

Gelukkig denken sommige mensen altijd even verder.
Daarom lossen we bijna altijd alles samen op.

grtjs jjw

Hallo,

Bedankt voor alle tips tot nu toe,maar helaas is het nog niet opgelost.
Opnieuw installeren office helpt niet(reeds 3x gedaan) en als administrator aanmelden ergens gaat ook niet.
Misschien heeft iemand nog een tip om b.v. iets in het register te veranderen of een netwerkbeheerder heeft misschien de oplossing?

bedankt alvast

Mischien

Mischien kun je er een screenshot van maken zodat we mischien kunnen bepalen of het door het programma komt of dat Windows deze melding geef, zover ik weet zou windows 98 niet zo moeilijk moeten doen over gebruikers toegang.

Het kan altijd natuurlijk maar ik vind het vreemd klinken.

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan