programma afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.B.G.

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2006
Berichten
71
hoi telkens als ik mijn computer afsluit of opnieuw opstart verschijnt er een fractie van een seconde het keine blauwe schermpje met programma word afgesloten met de letters ccaph het gaat te snel om dit goed te kunnen zien wat zou dit progamma kunnen zijn mvg joop
 
Laatst bewerkt:
Staat er iets van Norton geïnstalleerd op de PC?

Klinkt op het eerste gezicht niet ernstig hoor.
 
afsluiten

ja ik heb norton internet securite geinstaleerd en partition magic dat is volgens mij ook van norton of symantec
 
Inderdaad zijn de door jou genoemde programma's allebei van Symantec.

Weet je zeker dat er een H op het eind staat?
Ccapp komt me namelijk bekender voor als zijnde van Norton.
 
nee dat weet ik niet zeker maar wat jij zegt zou goed kunnen volgens mij is dit het ook maar voor 100 % weet ik het niet het gaat net te snel maar waar het mij om gaat wat betekend dit ik heb nu 8 mnden xp en vanaf de instalatie doet hij dit eerst had ik 98 en had ik dit niet ik heb nu wel een snelle processor nl een pentium 4 3.6 dual core kan het daardoor komen ?
 
Geen idee waar het door komt, maar ik heb het ook wel eens dat bij afsluiten Norton even blijft "hangen". De pc wordt wel normaal afgesloten.
 
afsluiten

ja verder geen probleem hij sluit super snel af maar nu weet ik tenminste dat die melding ccapp van norton is ik moet norton toch in october opnieuw instaleren meschien ben ik er dan van af hij had toch al kuren met de sectie email bij het opstarten heeft hij soms kuren krijg melding dringend nakijken als ik hem dan opnieuw opstart is alles weer goed soms 2- 3 weken niet en dan weer 2-3 keer achter elkaar weer wel maar bij nieuwe opstart is systeem weer oke ik denk dat het dan daar aan ligt den je ook niet ?
 
Verder niet druk over maken. Norton bleef bij mij altijd wel even hangen.

ik denk dat het dan daar aan ligt den je ook niet
Geen idee... Als jij zo vriendelijk zou willen zijn om het probleem nog eens uit te leggen, maar nu met hoofdletters, zinsopbouw, interpunctie en andere vormen om de leesbaarheid omhoog te krikken zal ik nog eens een poging wagen voor je :).
 
afsluiten

bedankt voor de moeite ik weet nu wat er aan de hand is nogmaals bedankt mvg J.B.G
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan