Programma afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

signorita

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2005
Berichten
35
Sorry als ik mijn vraag in de verkeerde rubriek plaats.
Als ik een programma wil sluiten (maakt niet uit welk) ,dan blijft (ik weet niet hoe ik het moet noemen) dat rondje draaien en moet ik wachten tot dat het stopt om weer een ander programma te kunnen openen.


M.v.g.

Tineke
 
Welke rondje bedoel je, want ik zie dat je XP gebruikt en die heeft geen rondje cursor als vista/7?

Byee VRC
 
Net of hij een programma aan het zoeken is ,maar dan gebeurd het bij het afsluiten van een programnma .
 
heb je een externe hdd op aangesloten?
 
re

Lol ik weet wel niet wat dat is maar nee ik heb niets aangesloten,een gewone kale laptop .
 
dit is wel raar.
euhm...
doe een virusscan
doe dan een adware/spywarescan
download vervolgens ccleaner en installeer dit
draai vervolgens de applicatie en laat alles schoonmaken zowel als in windows en applicaties
kies dan vervolgens voor register en klik daar op scan naar problemen en dan herstellen.

herstart als laatst de pc en laat me weten of het gewerkt heeft ;)

Byess VRC
 
Ten overvloede wellicht...welke windows heb je?
Doe alsjeblieft GEEN adware scan (adware is rommel - en ik weet wel VRC dat je Adaware bedoelt - maar in adviezen hier moet je gewoonweg precies zijn) - dus ...een adaware scan.

Doe dit 's in deze volgorde...
Scan met trend micro housecall - een online scan

Als die klaar is en schoon dan ben je ok - even een herstart doen om te implementeren.

Als die problemen geeft dan laat je het prog MBAM - http://www.malwarebytes.org/mbam.php - draaien, in uitgebreide scan - die inderdaad lang duurt.

Daar rolt een logfile uit - als die ok is - dus niks vindt - ben je schoon. (Ook hier weer een herstart...)

Als het logfile fouten aangeeft, laat ze hier zien en we gaan dan verder...
sxxs
 
zou je ook willen vertellen wat de oplossing was en status op opgelost willen zetten?
thnx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan