Ik probeer een manier te vinden om een programma, dat, nadat het een handeling heeft uitgevoerd (in dit geval FlashWindow()), een willekeurig aantal seconden slaapt tussen 0 en 60 te kunnen afsluiten met GetAsyncKeyState(). Op de een of andere manier lukt dat niet, omdat ik dan steeds dat willekeurig aantal seconden moet wachten, voordat ik met effect de toetsencombinatie kan intikken. Dit is het stukje code waar het om gaat:
[cpp]
while(TRUE)
{
EnumDesktopWindows(NULL,EnumWindowsProc,0);
if (GetAsyncKeyState(VK_LCONTROL) && GetAsyncKeyState(VK_LMENU))
{
exit(0);
}
else {
Sleep(rand()%60000);
}
}
[/cpp]
[cpp]
while(TRUE)
{
EnumDesktopWindows(NULL,EnumWindowsProc,0);
if (GetAsyncKeyState(VK_LCONTROL) && GetAsyncKeyState(VK_LMENU))
{
exit(0);
}
else {
Sleep(rand()%60000);
}
}
[/cpp]