Programma beschikbaar stellen voor ALLE users

Status
Niet open voor verdere reacties.

guido1

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2004
Berichten
21
Hoi,

Om mijn VB6 programma’s beschikbaar te stellen op andere computers gebruik de bij VB6 mee geleverde wizard Package & Deployment. Dit werkt bevredigend behalve als de doel computer runt met WinXP en het programma beschikbaar moet zijn voor alle gebruikers van die pc.
De opstartgroep en de nodige snelkoppelingen worden op de doel computer gemaakt in de map C:\Documents and Settings\xxx\Menu Start\Programma's. Hierin staat xxx voor gebruikers account van de persoon die de installatie uitvoert. Om beschikbaar te zijn voor alle gebruikers moet dit in de map C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma’s zijn.
Het ideale was dat de gebruiker met een vinkje zelf kon kiezen tussen “Alle gebruikers” of “Alleen huidige gebruiker”. Hoe krijg ik dat voor elkaar?

Bedankt op voorhand.
Guido
 
om mijn setups te maken voor WinXP gebruik ik little setup builder (v2) van Amma, wat gratis is voor non-commercieel gebruik, ik denk dat je dat bij hen wel zo kan instellen (zoiets als installatie typical/custom maar dat dan veranderen in alle/een gebruiker)

--Johan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan