Programma dat het allemaal doet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mister 9

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2004
Hallo,

Ik download mijn NZB bestanden met grabit. Nu heb ik al een programma dat daarna automatisch de PAR bestanden controlleerd en daarna de download uitpakt.
Nu is mijn vraag: Is er een programaa dat kan downloaden, daarna de par-bestanden chekt en eventueel repareert, en daarna de download uitpakt?
Dus dat ik het NZB-bestand open, en dat het programma vervolgens alles doet, zodat ik ´m alleen nog hoef te branden of te openen?

Ik hoor graag van jullie.

Groeten,

Sam

Weet je toevallig ook hoelang het duurt, nadat de download binnen is, dat alles uitgepakt staat?

Sam

Nee,

dat heeft ook te maken met je pc en wat je ondertussen aan het doen bent

Ok, dus het downloaden gebeurt nog steeds met bijvoorbeeld Grabit?
Top hoor. Kan het ook met 1 programma? Dus downen / daarna controlleren en daarna uitpakken?

Sam

Ik zou niet eens weten hoe het anders moet. Nu FTDv3 toe, haal daar een NZB vandaag en open die NZB dan gewoon met grabit. Dus dan veranderd er voor mij toch niet zo veel?

Er veranderd voor jou dit:

Ander programma die alles voor je doet. Maar qua werkwijze met nzb's veranderd er niks voor je

Als je gewoon de laatste versie van Grabit installeert worden de bestanden ook automatisch gecontroleerd, gerepareerd en uitgepakt. Je moet het alleen ff instellen in Grabit zelf, maar werkt verder perfect. Zo heb je dus maar één programma om alles te doen, plus je hoeft niet uit te zoeken hoe een ander programma werkt.

Ok. Mijn laatste, en misschien een hele domme, vraag.
Gaat het downloaden net zo snel als met grabit?

Dat is nog handiger inderdaad. Maar ik heb een tijd zitten zoeken. Weet je toevallig welke versie van Grabit dit is?

Alvast super bedankt.

Sam

Ik gebruik hier GrabIt versie 1.7.1 Beta welke hier te downloaden is.

En dan ff bij Edit --> Preferences onder het tabje 'Repair and Extract' de instellingen naar eigen smaak invullen.

Laatst bewerkt:
Top. Dit is wat ik zocht inderdaad. Ideaal want zo kan ik gewoon het programma blijven gebruiken dat ik al had.

Ontzettend bedankt weer! Super!!

Groeten,

Sam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan