Programma doorsturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertmertens

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2012
Hallo ik ben nieuw hier,
Ik heb een Console-aplicatie gemaakt in visual studio,
Ik weet wel hoe ik het moet laten runnen in Visual studio maar ik weet niet hoe ik het moet opstarten zonder dat visual studio opstart en al helemaal niet hoe ik het naar een andere computer moet sturen :mad:
Met Vriendelijke groeten Bert Mertens
Beginnend programeur!

Als je naar je project map gaat in de windows explorer staat er nadat je een 'build' (F6) hebt gedaan een 'bin' map, kijk daar eens in.

Ok bedankt, maar hoe kan ik een programma doorsturen als ik het als een bijlage doorstuur komt er een foutmelding!
Met vriendelijke groeten
Bert

Bert,

Je moet je programma zippen om het te kunnen versturen. Zippen kan je doen door winzip of winrar. Ik zelf heb winrar, deze heeft een gratis versie die maar 30 dagen duurt maar na die 30 dagen blijft het perfect werken. Je kan het hier downloaden http://www.winrar.nl/. Je gaat gewoon naar het bestand in je project map.
Je drukt dan op rechtermuisknop en dan klik je add to archive. Als je het dan doorstuurt dan lukt het wel.
Als ontvanger moet je het unzippen. Dit doe je door op het bestand te klikken met je rechtermuisknop en dan op extract te drukken. Je kiest dan waar je het gaat zetten (locatie) en dan kan hij het gebruiken. Ik weet niet zeker maar ik denk dat de ontvanger ook unzip of winrar moet hebben.
Hopelijk kan je nu voort
Mvg
Toon Melis

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan