Programma downloaden vanuit mijn website

• Onderwerp starter Onderwerp starter Risk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Risk

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2010
Forum,

Een vraag. Ik heb een website. Ik wil toekomstige klanten een demoversie van mijn database laten downloaden. Hoe doe ik dat vanuit Expression web?

Het liefst zou ik een formulier maken om n.a.w. gegevens te verzamelen (naam adres tel./ etc.) en dan doorlinken naar de pagina om te downloaden.

Ik hoor graag.

Risk

Rick,
Je weet al dat je belangstellenden wilt doorsturen naar een andere pagina,
en dat ze op die andere pagina jouw database kunnen gaan downloaden.

Je eigenLijke vraag gat dus niet over het downloaden van de database, maar over het aanmeld-formulier,
begrijp ik dat goed?

Tecsman,

Even verduidelijken, na eerst dank voor je reactie.

Ik heb een website. Daarnaast heb ik een database ontwikkeld. Die database wil ik in een demovorm laten downloaden. Uiteraard de gegevens van de aanvrager ontvangen. Op mijn website heb ik al een formulier voor info. Zou de oplossing liggen in een formulier maken en een knop download. Ik vond http://www.heron-technologies.com/fmea/download.html

Dan heeft die knop dus een dubbele functie, versturen informatie aanvrager en gaan naar de download. Ik neem aan dat dat een locatie op de server is. Om de software te verspreiden (buiten de website) heb ik inmiddels een Inno setup installatie module gemaakt. zou je dan dit script met database op de server en daar naar verwijzen?

Ik snap wat ik wil, zie het voor mij (zie de link eerder in dit bericht) maar nu nog de vertaalslag.

Stel je hulp op prijs.
Risk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan