Programma .exe probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Hallo,

De titel was al lastig te bedenken dus ik hoop dat het uitleggen iets makkelijker gaat..

Oke, ik heb een gratis programma gedownload. dat heb ik 1x geïnstalleerd en toen
was alles goed.[bleek achteraf na zoeken op YouTube ] alleen kon ik het nergens vinden en dacht ik dat het niet werkte.. dus ik verwijder het weer.. maar na het zoeken op YouTube naar hoe het geinstalleerd moet worden dacht ik sh*t nu moet ik het weer hebben, dus verwijderde ik het bij 'downloads' en bij 'programma's en instellingen' en bij 'ProgramFiles/Bestandsnaam' maar nu heb ik wanneer ik het setup.exe uitvoer steeds dezelfde fout:
Cannot Import dll:C:\DOCUME-1\LBB\LOCALS-1\Temp\Is-2382.tmp\Waterlib.dll. Nu snap ik nog wel waar ik moet zoeken om dat bestandje te krijgen.. maar wat moet ik er vervolgens mee? want ik weet dat het wel moet werken op mijn computer omdat de 1e keer de setup wel wou starten..

ook krijg ik mijn virusscanner gelijk op de voorgrond.. maar dat ding zeurt wel vaker,

Iemand die me kan helpen>?

Alvast bedankt!
Leutjebreedbek

Hallo Leutjebreedbek. Je typte dit: "Dus verwijderde ik het bij 'downloads' en bij 'programma's en instellingen'. Dan is het programma verwijderd.

Dan kun je het vetgedrukte verwijderen van je computer. Je zou ook dit kunnen doen. Klik op Start-> Uitvoeren. In "Uitvoeren" typ je %temp% en druk je op enter. Nu krijg je de map te zien met de TEMP files. Alles wat hier in staat kan verwijderd worden, behalve de items die in gebruik zijn. Maar dat zie je dan vanzelf.

Laatst bewerkt:
Hall Manamana, ik heb even gedaan wat je zei maar nog steeds krijg ik dezelfde fout. ik hb de temp helemaal leeg gemaakt, en toen weer de installer aangeklikt en weer diezelfde fout.. ben ik nog iets vergeten of is er misschien een ander manier??

alvast bedankt

Mhh Listig is dit. Ik denk dat er iets niet helemaal lekker zit. Klik Kennelijk toch een misselijke Trojan.

En ik las dit nog. Ik typte dit in zoekmachine. Klik

Was of is het voor een programma is het een torrent. Is je computer geinfecteerd. Scan is uitgebreid.

Ik snap er niet veel van omdat de 1e keer ik zonder problemen alles geinstalleerd zou zijn en hij wel werkte, het was inderdaad iets van torrent. dat klopt. http://www.youtube.com/watch?v=c0snH58tK2U hierin laten ze zien hoe je het moet installeren [ook downloaden maar dat is voor mij niet het belangrijkste] en de 1e x kreeg ik precies hetzelfde wat zij hebben, omdat ik ook FL 10 gebruik.. ,

mijn virusscanner kon niks vinden.. dus dat vind ik al best vreemd dan.

zit er nog iets bij programma en instellingen en verwijder is het een ander van dat spul als het kan. En of even bij downloads kijken.

Laatst bewerkt:
Hmm ik heb alles verwijderd en opnieuw gescant e.d computer even opgefrist maar nu werkt het wel..
hij geeft bij de 1e x openen van FL studio een fout.. maar als ik die open laat en dan nog een keer wil openen
dan doet hij dit wel zonder problemen en dan met een plugin die ik dan gedownload heb.

Erg bedankt voor je moeite en hulp Manamana!

Oke jij ook bedankt. En succes er verder mee. Mooi dat het toch is opgelost. Groet manamana. :thumb:;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan