programma fullscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcmooij

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Hallo!

Ik ben op zoek naar een freeware programma dat ervoor kan zorgen dat een spelletje dat niet fullscreen is, fullscreen gemaakt kan worden. In ieder geval dat je het bureaublad niet meer ziet. Nog mooier zou zijn als het werd "gestretchd".

Kunt u mij hieraan helpen?

Groeten,

Martijn Mooij

Dit is wel heel erg zeg:o:o:o. Natuurlijk is het ALT+ENTER. Met ALT+TAB schiet je in dit geval niet zo op:D.

nee. Alt+enter kan ik zelf ook wel bedenken. Je moet je voorstellen: een window met alleen een kruisje en geen vergroot- of minimalizeerknop.

Mogelijk geef ik hier een tip wat helemaal nergens op slaat en dus helemaal niet voor spellen is maar ik geef het je toch :): AutoSizer 1.4
Resize your programs automatically.
AutoSizer automatically resizes any window you specify. For instance, some web browsers open up in a non-maximized window. Using AutoSizer, you can set those windows to automatically maximize every time they’re opened. It works with almost any program, including web browsers, Notepad, etc. AutoSizer stays running in the system tray (next to the time), so it stays out of your way while it works.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan