Programma geblokkeerd door groepbeleid

Status
Niet open voor verdere reacties.

wj270494

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2009
Hallo allemaal.
Als ik een spel wil opstarten krijg ik een foutmelding: "dit progamma wordt geblokkeerd door groepsbeleid. neem voor meer informatie contact op met de systeembeheerder."
Ik heb een windows 7 besturings systeem en hij is altijd alleen thuis gebruikt.

Weet iemand hoe je groepsbeleid kunt uitschakelen of hoe je kun instellen dat hij dat spel moet toelaten?

Alvast bedankt,
Wouter Jansen

1. Start Windows Firewall.

2. Klik op Ingeschakeld, schakel het selectievakje Geen uitzonderingen toestaan in en klik op OK.

misschien een domme vraag maar in welk menu precies kun je het selectie vakje "geen uitzonderingen toestaan" vinden?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,
Ik leg het effe helder uit mijn fout sorry.
Ga naar configuratiescherm klik op systeem en beveiliging klik daarna op Windows Firewall daarna op Geavanceerde Instellingen.
Linksboven klik je op Regel voor binnenkomende verbindingen en je ziet rechts nieuwe regel klik erop en daarna vink je programma aan. Ga zo verder en geef alles op wat die vraagt. Succes

Ik heb ze ingeschakeld maar het blijkt niet te werken. maar ik heb een oplossing. Ik ga een andere versie van windows 7 installeren waar hij geen groepsbeleid bij mee instaleerd maar erg bedankt voor je hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan