Programma geinstalleerd, nu pop ups

Status
Niet open voor verdere reacties.

lennieb

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2010
Hallo,

Ik heb een programmatje geinstalleerd waarvan men zei dat het een update van flash player was. Dit was echter niet zo (domdomdom) maar nu krijg in constant pop ups in Internet Explorer. Dit terwijl ik geen internet explorer gebruik maar Firefox! Wat kan ik doen om dit te verhelpen? Ik heb al spybot S&D gebruikt, maar heb het probleem nog steeds.....
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want dit is enorm vervelend!

Alvast bedankt.

Groeten LennieB

Welkom op Helpmij.nl

Wat voor een pop-ups krijgt u dan?
Probeer eens een scan met beide progjes uit onderstaande link.Eens kijken of die wat vinden.

klik

Hey,

Dank je voor je hulp. De eerste scanner is nu een half uur aan het scannen en heeft 7 problemen gevonden. Tot dusver tenminste.
Hopelijk lost het eea op!

Gr LennieB

Ik denk dat het in taakbeheer onder het tabje processen om imagenaam "actieclxx.exe" gaat. Dit is een naam die me niet bekend voorkomt en wanneer ik het proces probeer te beeindigen kan de bewerking niet worden voltooid omdat de toegang wordt geweigerd. Hoe kan ik dit programma verwijderen?

Ik denk dat het in taakbeheer onder het tabje processen om imagenaam "actieclxx.exe" gaat. Dit is een naam die me niet bekend voorkomt en wanneer ik het proces probeer te beeindigen kan de bewerking niet worden voltooid omdat de toegang wordt geweigerd. Hoe kan ik dit programma verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan