programma heeft Net-FrameWork nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric_Daleboudt

Kascommissielid
Lid geworden
6 aug 2001
ik krijg de meldin dat een programma net-framework nodig heeft.
Daar onder een link om het te downloaden.
Die doet niks, dus zelf gedownload, maar dan krijg is al geïnstalleerd.
Op internet gezocht, daar vind ik dat hij kan zijn uitgezet in configuratie scherm.
Maar kan het niet vinden. (Engelse term vind natuurlijk niet en Kenmerken ook niet.).

Wie weet waar ik hem uitgezet zou kunnen hebben.

Laatst bewerkt:
Uitschakelen lijkt me niet zo'n goed idee. Uitschakelen overigens via appwiz.cpl (Windows onderdelen in- en uitschakelen).

Probeer Hulpprogramma voor Microsoft .NET Framework
Daar staan trouwens ook de downloadlinks naar alle versies van .Net Framework in.

NB: Was trouwens wel handig geweest als je even had vermeld welke versie Windows je hebt.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Was trouwens wel handig geweest als je even had vermeld welke versie Windows je hebt.

585efde353b4f-windows.JPG

Uitschakelen lijkt me niet zo'n goed idee. Uitschakelen overigens via appwiz.cpl (Windows onderdelen in- en uitschakelen).

Probeer Hulpprogramma voor Microsoft .NET Framework
Daar staan trouwens ook de downloadlinks naar alle versies van .Net Framework in.

NB: Was trouwens wel handig geweest als je even had vermeld welke versie Windows je hebt.

Tijs.
Hallo Tijs,

Ik begrijp niet hoe het kan, maar het leek er op dat ik het had uitgezet,
maar kan ook door een update zijn.
Het programma werkte plots niet meer. maar in de cpl die jij gaf zag ik de optie onderdelen in of uitschakelen.
Dat is dus wat die site bedoelde.
Wat ik dan weer niet begrijp is dat Win 10 dan dingen gaat downloaden en zegt dat hij updates download.
Toen ik ze wilde installeren na downloaden zei hij dat het al geïnstalleerd was.

Maar goed alles werkt weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan