programma importeren van csv file

Status
Niet open voor verdere reacties.

tepke

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2004
Beste

voorheen heb ik een programma gemaakt in access 2010 en daar ververste ik altijd een data bestand met onderstaande regel. nu heb ik in access 365 een tabel gekoppeld maar mijn programma regel kan ik niet zo gebruiken want dan geeft hij een foutmelding. is er een ander commando gekomen?

DoCmd.OpenQuery "Verwijderen_Verkoopplan"
DoCmd.TransferText acImportDelim, "Import-Verkoopplan Importspecificatie", "Verkoopplan", "\\vrcas082.vdlgroep.local\Logistix_Log\Verkoopplan.csv", False 'rapport 405 verkoopplan

ik denk dat het in "import-verkoopplan importspecificatie" zit, vroeger moest je de velden bestempelen en nu niet meer

wie kan me helpen?

Het zou helpen als je zegt welke foutmelding je krijgt.

Bestaat de importspecificatie wel? Als je een nieuwe db hebt gemaakt, of hebt geïmporteerd in een nieuwe db dan kan dat gebeuren. Ook als je van 32 bits naar 64 bits bent geswitched bijvoorbeeld kan dat een probleem opleveren.

Ook als je van 32 bits naar 64 bits bent geswitched bijvoorbeeld kan dat een probleem opleveren.

Bestaat er iets geautomatiseerd om dat PTRSafe gedoe toe te voegen aan alle procedures in de VBA module van een 32-bit versie DB? Voor mij is het anders onbegonnen werk om dat allemaal manueel stuk per stuk te doen voor al die verschillende DB's hier op 't werk en de ICT mannen hebben al een paar keer "per ongeluk" een "upgrade" gedaan naar 64Bit.

Simpel antwoord: nee. Met Zoeken en Vervangen wellicht. Maar ja, dan moet je ook maar geen Programmeur worden :d. Verstandig upgraden heeft een prijs, maar onverstandig upgraden ook :d.

pfff, 1250 procedures herschrijven of van alles uit je DB gooien :evil:

Zoeken en Vervangen al geprobeerd? Desnoods even overhalen naar Word? Overigens 1250 procedures waarin je PTRSafe nodig hebt? Dat vind ik nogal wat :). Kijk eerst eens hoeveel je er met Compileren tegenkomt; Dat zoekt de fouten op en met Ctrl+v plak je de PTRSafe dan gelijk op de goede plek. Ook wel wat werk, maar zeker geen 1250 acties...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan