Programma in een window

• Onderwerp starter Onderwerp starter iLex
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

iLex

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
Aan mijn PC hangt een ACER AL1916W (dus widescreen) monitor. Dat werkt perfect op 1 klein dingetje na. Er is 1 programma dat ik wil draaien dat fullscreen opstart in een 4:3 resolutie (die is wel aan te passen 800x600,1024x768 etc., maar blijft 4:3). De toetscombinatie alt-enter (die ik ooit eens ergens heb gelezen) werkt niet en mijn monitor schakelt altijd naar de ingestelde resolutie,dus alles is uitgerekt.
Er zit geen window om het programma en het heeft eigen knoppen voor sluiten en minimaliseren (dat wel kan.... mijn monitor schakelt dan weer naar z'n eigen resolutie...1440x900).
Is er een mogelijkheid om het programma te dwingen te openen in een window? In "properties" de modus "in window" ofzo kiezen werkt niet...
Is er anders iets waardoor ik tegen kan gaan dat mijn monitor schakelt naar een 4:3 resolutie?

Misschien ben ik niet duidelijk genoeg, laat het me dan weten, maar ik ben van huis uit een mac gebruiker....dan raak je in paniek van fullscreen :confused:

Hmmm...het gebrek aan reacties doet mij vermoeden dat dit zeer lastig, zo niet onmogelijk is. Alle tips zijn welkom!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan