programma installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

caravan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2005
ik heb een tekenprogramma ME10 wat ik niet geinstalleerd krijg, het is een crack maar op een andere computer lukt het wel?????????

Kan je iets meer informatie geven?

Waarom lukt het niet?
Krijg je een foutmelding?

Mogen we ineens over cracks mailen RVE?

Fonz

ik heb een beshrijving erbij om te installeren dat volg ik helemaal en dat gaat goed maar als je het programma opstart is het een demoversie en dan kun je niet alles gebruiken. je moet een crack bestandje slepen en dat krijg ik niet voor elkaar nu ben ik niet een echte wizzkid maar toch............

Wat lukt er niet aan het slepen?

Je kan het bestand ook kopieren en daarna plakken op de plaats waar het heen moet.

Rechtermuisknop kopieren.
Rechtermuisknop plakken.

het slepen is wel gelukt alleen het nlijft een demop versie.

Dan zou het kunnen zijn dat de crack niet werkt.
Het kan ook zo zijn dat je een complete versie moet hebben en dat de crack alleen dan werkt.

Geplaatst door caravan
ik heb een beshrijving erbij om te installeren dat volg ik helemaal en dat gaat goed maar als je het programma opstart is het een demoversie en dan kun je niet alles gebruiken. je moet een crack bestandje slepen en dat krijg ik niet voor elkaar nu ben ik niet een echte wizzkid maar toch............

Ik ken het prog. niet, maar lees toch maar even de beschrijving (grondig) . Is je bechrijving een .NFO file?
Goed doornemen. Is niet altijd makkelijk. Print desnoods uit.

instal bestand

Hoi

ik heb veel ervaring met me10 en het ook het prog. geinstalleerd versie 8.7

Welke versie heb je en voeg eens even de beschrijving
van de installatie toe
Welke windows versie gebruik je enz.

Ik kan je waarschijnlijk wel helpen..

groet Frank:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan