programma installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Hallo ,
Ik probeer een gedownload programma te installeren en dit wordt geadviseerd :
..: iNSTALL/REGiSTER NOTES :..

1/ Add the following line in your hosts file located on
C:\windows\system32\drivers\etc\hosts :
127.0.0.1 activate.adobe.com

Hoe doe ik dat ?

Hans

Ga naar de genoemde map, en zoek daar naar een bestand 'hosts'. Open deze met kladblok, en voeg helemaal onderaan de genoemde regel toe.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Shaady: Vlgs. mij mag de vraag wel gesteld worden.

Er mag niet gevraagd worden waar (Adobe) software illegaal gedownload kan worden, want dát is tegen de regels van het forum. Ook mag niet gevraagd worden hoe (Adobe) software gekraakt kan worden etc.

Omdat de topic-starter een concrete vraag heeft (dus al een 'crack-methode' heeft) mag daar wél een vraag over gesteld worden.

Tijs.

vaag

@Shaady: Vlgs. mij mag de vraag wel gesteld worden.

Er mag niet gevraagd worden waar (Adobe) software illegaal gedownload kan worden, want dát is tegen de regels van het forum. Ook mag niet gevraagd worden hoe (Adobe) software gekraakt kan worden etc.

Omdat de topic-starter een concrete vraag heeft (dus al een 'crack-methode' heeft) mag daar wél een vraag over gesteld worden.

Tijs.

best vaag tijs hij vraagt hoe hij een crack methode moet uitvoeren maar hij heeft al een methode dus mag hij het wel vragen beet je dubbel dubbel als je het mij vraagt :S

dan het antword

okej naja daan maar de hulp

heb je geen readme waar het in staat :)

@Hansscheer: niekfct heeft al een antwoord gegeven, kijk of die je verder helpt.
@shaady: Als je op een vraag die 'ruikt' naar Warez maar vlgs. de regels gewoon gesteld mag worden niet wilt reageren (om principiële redenen bijvoorbeeld), dan antwoord je gewoon niet. [Dat doe ik zelf ook zo.] Er is niemand die je verplicht om vragen te beantwoorden, dit geldt óók voor vragen die tegen je principes ingaan.

Tijs.

shaady ,
In dat geval sorry ,..... wist ik niet .
Vraag is opgelost .
Aan ieder mijn dank .
Hans

en als men denkt dat er warez in het spel is wat niet mag bij Helpmij.nl dan gebruik je de meld mismruik knop.
En dan ga je dat niet allemaal proberen te verklaren in een topic.
dit topic heeft nu meer nutteloze berichten dan antwoorden.
Doe dan wat dnties zegt...reageer dan niet.
Deze krijgt nu een slot van mij.

en shaady...al ben je dyslectisch dan kun je nog een spellingcontrole gebruiken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan