Programma isoleren in vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timothy271

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Berichten
547
Goedendag,

is het mogelijk om een bepaald programma te isoleren, even te isoleren van de pc zal ik maar zeggen. Het zit namelijk zo, mijn ouders hebben een toshiba P300, met 4gig ram. en deze gaat ongeloooooooflijk traag, en met name alles!!! IE, programma openen, start openen, iets zoeken in start. Practisch alles...
of heeft er iemand een ander idee wat te doen? Zodatk weet wat het zo traag maakt.
heb een screenshotje van de processen, staat er iets bij dat veel verbruikt?
Wat me wel opvalt is dat constant het logo van outlook erbij staat en als een mail binnekomt er direct opkomt. misschien is het dat?
en er staat ook panda antivirus 2009 op. Neemt dat veel cpu?

(ik weet dat ik even goed het programma eraf kan doen en er weer op. maar er zijn er veel met licentiecode dat ik niet meer heb liggen, of toch niet meteen bij de hand, we zijn namelijk met verbouwingen bezig. Daarmee het isoleren)


Het laatste dat ik wil doen is formatteren, maar voor ik dat weet wil ik toch eerst zonder proberen

Groetjes
 

Bijlagen

  • Naamloos.jpg
    Naamloos.jpg
    111,9 KB · Weergaven: 50
Ik begrijp nog altijd niet goed wat je juist met het isoleren wilt bereiken , maar goed :p

je zou best eens deze stappen volgen
 
Ik begrijp nog altijd niet goed wat je juist met het isoleren wilt bereiken , maar goed :p

je zou best eens deze stappen volgen

Hiermee bedoel ik dat het programma afzonderen zodat het feitelijk niet meer actief is. Maar dat ik het simpelweg weer actief kan maken. Zodat ik eigelijk kan zien wat effect het programma op de pc geeft qua traagheid

groetjes
 
Hiermee bedoel ik dat het programma afzonderen zodat het feitelijk niet meer actief is. Maar dat ik het simpelweg weer actief kan maken. Zodat ik eigelijk kan zien wat effect het programma op de pc geeft qua traagheid

groetjes

Gewoon in taakbeheer processen gaan beëindigen, dan kan je zien of het helpt of niet.
Het kan helemaal geen kwaad aangezien de processen terug aanwezig zijn wanneer je heropstart

Maar scan maar eens eerst grondig op spyware (link in vorige bericht) en op virussen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan