programma kan geen bericht op bureaublad weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creator1

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2011
Dit venster verschijnt ineens op mijn beeldscherm:

(afbeelding staat onderaan)

Als ik op "Bericht weergeven" klik, wordt mijn beeld zwart. Door CTRL+ALT+DEL.

wat is spoolsv.exe en hoe kan ik het venster volledig wegkrijgen? (Als ik op sluiten klik, komt het na een paar minuten weer)

Laatst bewerkt:
De spoolsv.exe file moet staan in c:\windows\System32 folder. In alle andere gevallen is het een virus of spyware (Backdoor.Ciadoor.B Trojan). Kijk dus eerst of spoolsv.exe wel in de juiste map staat.
In het andere geval moet je de Trojan verwijderen : symantec heeft daar een procedure voor (die gaat natuurlijk ook met een ander anti virus dan norton) : zie http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/backdoor.ciadoor.b.html

Ja die staat in de goede map. Sorry dat de aafbeelding niet werkt. Hier is hij nog eens:
attachment.php

Bijlagen

• Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    68,6 KB · Weergaven: 345
Laatst bewerkt:
Sinds wanneer krijg je deze melding te zien?
Aangezien de melding in dit geval te maken heeft met het bestand: spoolsv.exe -> Printerspooler, wil ik je aanraden om de printer software opnieuw te installeren.
Als je het exacte merk+type van je printer kunt doorgeven, dan kunnen wij helpen met zoeken naar de meest recente drivers.

Net toen ik het eerste bericht plaatste was het ongeveer een uur geleden.
Nadat ik de computer uit had gezet en de volgende dag weer aan, kwam het niet meer. Ik weet niet of het nog een keer komt... In dat geval heb ik de goede drivers voor de printer hier liggen maar voor alle zekerheid:

HP ColorLaserJet 3600n (staat ook bij mijn systeem(en))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan