programma met tijdslimiet

Status
Niet open voor verdere reacties.

egbert02

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2002
Wie weet een programmaatje waar je een bepaalde tijd kunt opgeven waarna de computer weer een vooraf ingestelde tijd niets doet, dus niet reageert op toetsenbord of de muis? Je bent dus verplicht om (even) achter je pc weg te gaan. Ik heb "typesafe" al geprobeert maar dit kun je simpel omzeilen.

Groetjes,

Egbert02

Verschillende bedrijven laten hun werknemers hier mee werken als er RSI of andere aandoeningen dreigen.

Ik weet echter niet of dit programma niet ook simpel te omzeilen is, ik heb er namelijk zelf nog niet mee hoeven werken.

Ik heb het proggie zelf maar even geinstalleerd, en zover ik kan zien in de "first run wizzard" kun je'm idd locken.:)

attachment.php

Bijlagen

• workpace_lock.jpg
    workpace_lock.jpg
    65,8 KB · Weergaven: 196
Laatst bewerkt:
Hallo,

de programma's die je mij noemt zijn volgens mij geen freeware, wat "typesafe" wel is. Dat is n.l. wat ik zoek een eenvoudig programmaatje wat me niets kost.
Trouwens "typesafe" is te vinden op: businessmetrics.com.
Nog bedankt voor de moeite en mocht je nog zo'n progr. weten dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Egbert.

Ik ga het zelf nu ook voor het eerst gebruiken(door dit topic)
gratis kan ik er 2 vinden:

workrave en prevRSI

Beide gratis en open source, en ik weet niet of het aan mij ligt maar volgensmij liggen beide sites nogal plat.

Ik ga nu workrave proberen, want met workpace heb ik het gehad, die is echt irritant.

Laatst bewerkt:
Inderdaad, ik kan bij beide geen verbinding krijgen, we proberen het morgen gewoon nog een keer.
Bedankt voor jouw antwoord.

Egbert02.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan