Programma niet geïnstalleerd... (System.ini)

Status
Niet open voor verdere reacties.

rohff

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2007
Hallo

Omdat mijn computerspel-CD bijna helemaal kapot was, heb ik het spel uit de map Program Files gekopieerd naar mijn harde schijf. Op een bepaald moment moest ik het spel herinstalleren. Dus dacht ik gewoon de map met het spel uit mijn harde schijf kopieëren en plakken in Program Files en klaar is kees. En zo was het ook. Tot vandaag de dag nooit problemen mee gehad.

Nou heb ik nu een speciale pack gekocht die het spel uitbreidt. Juist voordat de pack wilt installeren krijg ik een bericht met "There is no NAAM SPEL installed on your system"

Na veel googlen kwam ik te weten dat door het kopieëren en plakken van het spel naar Program Files, het spel niet volledig geïnstalleerd wordt. Het wordt door Windows niet erkend als een programma. De installatie van elk programma voegt de programma bij het lijstje met alle programma's en dergelijke. Bij mij is dit dus niet het geval. Ik heb gevonden dat je een programma aan deze lijst kunt toevoegen a.d.v. system.ini Ik weet helaas niet hoe je dit moet doen...

Kan iemand mij helpen? Ik hoop dat mijn uitbreidingspakket van €20 niet weggegooid geld is...

Dank je!!

ik denk niet dat dat een oplossing is het gaat er om dat de windows register geen informatie meer bevat van het spel dat je terug plakt in programma files map.
en dat is waar de addon van je spel over zeur die zoek de info in je register wat dus niet aan wezig is.

ik denk niet dat dat een oplossing is het gaat er om dat de windows register geen informatie meer bevat van het spel dat je terug plakt in programma files map.
en dat is waar de addon van je spel over zeur die zoek de info in je register wat dus niet aan wezig is.

Is er dan volgens jou toch een mogelijke oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan