programma om bestand namen teveranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

davepower

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2007
hallo weet iemand een programma om meerdere bestanden van naam teveranderen?

bijv.voor filmpjes?

ik heb al een programma voor afbeeldingen gevonden maar wil er nu nog een zoiezo filmpjes maar het liefst van alle bestandtypes kan veranderen

weet iemand er 1?

mvg
davepower

ps: dat programma voor die afbeeldingen staat hier

Buh ....
Windows zélf? Er is voor wat Dave aangeeft helemaal geen standaardoplossing bij Microsoft ( ... kunnen ze niet!)
En bij 'irfanview' moet je écht even uitleggen waarom dat de 'generieke' vraag van hem oplost, want dat klopt denk ik niet.

Boertje? Nies? Hoest?
Gezondheid in ieder geval.
Windows zélf? Er is voor wat Dave aangeeft helemaal geen standaardoplossing bij Microsoft ( ... kunnen ze niet!)
Dave vraagt om een programma om meerdere bestanden van naam te doen veranderen. Dit kan wél in Windows.
Simpelweg: meerdere bestanden selecteren, kiezen voor "naam wijzigen".
Ik zeg niet dat andere programma's niet meer opties hebben (ik weet niet wat Dave allemaal wel en niet wil), maar het kán wel.
En bij 'irfanview' moet je écht even uitleggen waarom dat de 'generieke' vraag van hem oplost, want dat klopt denk ik niet.
Programma starten.
-> File
-> Batch rename :).

Excuus voor het vergeten te vermelden :).

(Generiek?
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=generiek ?)

Laatst bewerkt:
@Ommeren: Iets vriendelijker aub?
@XP_PC: Dit soort reacties vermijd je door je initiële reactie iets uitgebreider te maken.

ik zoek een programma die lijkt op het programma die ik in mijn vraag heb vermeld maar dan een die (bijna)alle bestanden kan hernoemen.

dat programma wat ik heb genoemt in mijn vraag kan alleeen afbeeldingen doen, hoe ik dat kan zien? de inhoud van de map waar muziek staat word de inhoud niet van weergegeven (de mp3 bestanden)

dat programma wat ik heb genoemt in mijn vraag kan alleeen afbeeldingen doen, hoe ik dat kan zien? de inhoud van de map waar muziek staat word de inhoud niet van weergegeven (de mp3 bestanden)

Dat kan wel zo wezen, maar wat wil je hier nou mee zeggen?
Je hebt inmiddels toch genoeg alternatieven :)?

Daarkomt bij dat je op de inhoud van de map waar muziek staat word de inhoud niet van weergegeven (de mp3 bestanden) geen conclusies kan trekken maar dat terzijde.

ik heb idd genoeg alternatieven die ik ook heb staan, daarom zal ik zo de vraag al opgelost makeeren, en nog even op jou kleine lettertjes reageren: er staat onder ook welke bestandtypes en dat waren alleen maar afbeeldingen;)

Dat is bij Irfanview ook het geval. Toch ondersteund het programma de optie "alle file types *.*" en vervolgens kun je muziekbestanden hernoemen.

Hoe dit bij jouw programma zit weet ik niet.

Goed dat het is opgelost :thumb:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan