programma om boodschappen te inventariseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

xaviera

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2005
hallo allemaal, na veel zoeken ben ik hier gekomen, en val maar gelijk met de deur in huis.... Ik wil heel graag mijn boodschappen op mijn pc zetten zodat ik kan zien aan het eind van het jaar hoeveel en hoevaak ik iets gekocht heb.
Is er ergens zo,n programatje te vinden (of krijgen, ben gek op gratis:D )
Ik ben helaas niet al te goed met pc dus het moet ook weer niet te moeilijk zijn.

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen

groetjes en een fijne dag allemaal

welkom op helpmij xaviera:thumb:

een goed programma om zo iets te doen is excel uit het office pakket,misschien heb je dat wel op de pc staan.

Hoi,

Als je opzoek bent naar wat meer dan alleen een programma om je boodschappen bij te houden dan zou je eens op de site van het Nibud kunnen kijken. Daar staan een hoop budgeteringsprogramma's op. Zoeken met Google kan ook wel eens helpen.

mvg
Bram

Ik was al wel bij het nibut geweest, maar daar kon je alleen een boek bestellen, en ja ik heb nu ook een kasboek maar wil het op de pc doen!
ben ook al met exel bezig geweest maar daar moet je volgens mij ict.er voor zijn hhahah snap daar niets van.
moet ik allerlei formules gaan intikken

Ik kan nu niet op de site van het Nibud maar ik meen me te herinneren dat je daar gewoon kant en klare gratis programma's kunt downloaden. Dan hoef je dus zelf verder niets uit te zoeken maar gewoon je gegevens invullen.
Mvg
Bram

nou hupake ik ga weer terug naar het nibud, mischien moet ik beter kijken:confused:

Hartelijk bedankt allemaal voor jullie hulp, maar het is allemaal net niet wat ik bedoel.
overal kan je alleen het totaal van je boodschappen noteren en ik wil heel precies alles noteren, en dan kijken over een paar maanden wat je van iets veel gebruikt. denk dat dat een heel ander programma is.
Ben al bezig met exel want daar moet ik zijn geloof ik, en vraag wel aan iemand die verstand heeft van exel hoe ik die som moet invullen onder aan mijn boodschappenlijsje. en anders ga ik wel op curssus hahahaha
maar nogmaals hartelijk bedankt

Groetjes en een fijne dag allemaal

Hoi,

Als je wil, kan je je vraag ook hier stellen hoor.:)

(ps: neem dan wel een titel die iets over je vraag zegt:) Deze krijgt vast een edit;))

James:)

Xaviera.

Een heel leuk (voor NOP) programmaatje is Simboepro. Je kunt niet alleen aangegeven dat je gedineerd hebt, maar ook nog wat (frans, indisch enz.) Staat op sbp.moor-software.com. Naam "sbp.zin"
Indien je veel via de bank betaalt is het programma Ofline rekening overzicht handig. Dat haalt de de bankgegevens binnen en benoem deze in het progrmma. Staat op Orov.nl Scheelt een heleboel tikwerk. Mischien heb je er wat aan. Elke uitgave is apart te benoemen en later te selecteren. Groet.

Geplaatst door Bazar
Een foutje gemaakt. "zin" moet natuurlijk "zip" zijn. Sorry
Klik onder dat bericht op het blauwe knopje "aanpassen" en dan kan je dat verbeteren:)

Die van Alexion? Ben je zeker dat je het juiste linkje hebt gegeven? Da's een adresboek... ken ik ook al jaren, maar is geen programma om uitgaves mee te berekenen.

welkom xaviera

titel is aangepast.

Nou Bazar, dat leek me nu een leuk programma om eens te bekijken , maar helaas is het voor mij verboden om op die site te komen!! (ze kennen me zeker:D )

Sulky, ik heb het bekeken maar ook dat is niet wat ik bedoel, trouwens ik kreeg het in het engels binnen, was trouwens ook een heel gedoe, moest van alles en nog wat uitpakken:D

hoi Xaviera.

Ik neem aan dat je een grap maakt. Alles wat ik je heb aangeraden is te benaderen. Wat is het probleem? Simboepro heb ik een paar dagen geleden geladen en Orov gebruik ik reeds lange tijd. Goed programma als je veel bankiert ( dus je pinpas gebruikt tijdens betalingen.)

Nee echt hoor bazar, ik kreeg te zien op pc dat het verboden was voor mij om die site te bezoeken!!, heb het mijn man nog laten zien, het was voor het eerst dat wij zoiets zagen!!
Zal het vandaag nog eens proberen

En ik maak geen grappen hoor op een forum waar er serieus met mijn vraag om word gegaan, ik ben jullie daar allemaal heel dankbaar voor.

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan