Programma om computergebruik kind te controleren gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maurizze

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2004
Berichten
76
Hallo helpmij'ers!

Het computergebruik van een kind dat ik ken baart me zorgen en ik heb aangeboden te zoeken naar een programma dat het gebruik kan controleren. Ik zoek eigenlijk vooral iets waarbij zij een soort van prepaid systeem krijgt wat ze zelf op kan maken. Bijvoorbeeld dat ik kan instellen dat ze 2 uur per dag kan computeren en dat zij dan mag bepalen hoe en wanneer opgebruikt. Ik kon alleen niks wat daarop lijkt vinden.

Alvast bedankt!
 
Dat is er hoor. Persoonlijk vind ik het maar niks .. maarja, dat is offtopic :)

Zoek je naar een Timeslot? Of wil je nog verder gaan met Ouderlijk toezicht?
Dan kan je zien wat het kind aan het doen is/was op de computer.
Een Timeslot houd in dat je kan instellen hoelang hij/zij kan computeren. Als de ingestelde tijd om is gaat de PC automatisch in vergrendeling.

Hier is een link van een gratis Timeslot.


Edit: Zoals ook al gezegd word in de link, in Vista is dit alles al ingebouwd. Je kan er komen via Configuratie scherm. Als er Windows XP of lager word gebruikt zal je een Timeslot en/of Ouderlijk toezicht moeten downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het gevonden, dat is een begin! maar ik ben vooral opzoek naar een soort prepaid systeem, dat zou ideaal zijn. Dan leert ze ook zelf met haar tijd om te gaan
 
Ik heb het gevonden, dat is een begin! maar ik ben vooral opzoek naar een soort prepaid systeem, dat zou ideaal zijn. Dan leert ze ook zelf met haar tijd om te gaan

Kan je even uitleggen wat je precies zoekt? Een Prepaid systeem?
 
Nou, bijvoorbeeld dat ik instel dat ze 2 uur per dag op de pc kan, en dat ze dan zelf kan bepalen wanneer. bijvoorbeeld om half 2 een uurtje, na het eten een kwartier en na rond 8u nog drie kwartier en dat de volgende dag pas weer 2 uur beschikbaar zijn
 
Maurizze,

euh :confused: dat kan toch met timeslot?

Met vriendelijke groeten,

Jobbes
 
Volgens mij kan je dan wel instellen wanneer ze kan computeren, maar niet zoiets dat ze het zélf kan bepalen hoe ze het indeelt
 
nee je zegt alleen dat ze 2 uur mag computeren bijv. en die 2 uur mag ze zelf verdelen over de dag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan