Programma om me hele hardeschijf leeg te halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Hoi

Ik ben opzoek naar een programma dat me hele hardeschijf kan leeg halen, Ook dat alle virussen eraf gaan. Dat er echt helemaal niks meer op staat. Zelfs geen Windows XP meer. Dat alle bestanden & programma's eraf zijn. Bestaat dit of niet?
 
Partitioneren en Formatteren bij een nieuwe installatie? (Setup van Windows)
Of volg m'n bijlage.

Ik heb nog wel een tooltje dat door m'n pa is geschreven. Die overschrijft echt bit voor bit meerdere malen. Dan is de schijf ook leeg.
 
Partitioneren en Formatteren bij een nieuwe installatie? (Setup van Windows)
Of volg m'n bijlage.

Ik heb nog wel een tooltje dat door m'n pa is geschreven. Die overschrijft echt bit voor bit meerdere malen. Dan is de schijf ook leeg.

Zou je die even kunnen zeggen?
 
ga naar start en dan deze computer en dan op de harde schijf staan die je wil formateren en dan rechter muisknop in klikken op de harde schijf en dan moet je formateren drukken
en dan start en dan gaat hij formateren maar je hebt kans dat hij zegt dat het niet kan omdat je windows daar op staat maar dat ligt aan je windows versie ik heb vista en bij mij staat er dat het niet kan omdat de windows op die schijf staat
 
ga naar start en dan deze computer en dan op de harde schijf staan die je wil formateren en dan rechter muisknop in klikken op de harde schijf en dan moet je formateren drukken
en dan start en dan gaat hij formateren maar je hebt kans dat hij zegt dat het niet kan omdat je windows daar op staat maar dat ligt aan je windows versie ik heb vista en bij mij staat er dat het niet kan omdat de windows op die schijf staat

dat kan ook niet.. je kan niet formatteren terwijl je nog in windows zit..
 
Oeps, ja en zonder bijlage weet je nog niets.
SORRY ! :eek:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan