Programma om systeempartitie te formatteren maar wel behouden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul90

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 jan 2007
Hey,

Waar ik momenteel op naar zoek ben (gratis of niet, maakt me niet uit).

Is een programma (moet wel bootable zijn) waarmee ik mijn systeempartitie (windowspartitie --> C:\) kan formatteren, maar de partitie zelf (C:\ dus) moet wel blijven bestaan, want daar wil ik dan mijn nieuwe windows op installeren.

Waarom ik dit wil:
Ik heb ook een Data partitie, en ik wil niet dat de schijfletter wijzigd. Heb de C:\ partitie al een keer met de setup van Windows XP geformatteerd, maar toen was de schijfletter van mijn Datapartitie gewijzigd, wat ik dus niet wil.

Hallo,

U kunt toch ook gewoon de hele schijf Formatteren (Eerst Backupen:p) met de RAID Floppy, en dan de partitie opnieuw aanmaken met PartitionMagic? Ik zie niet echt het grote probleem, belangrijke data misschien maar dat kan gebackuped worden :D

ObAt

Hallo,

U kunt toch ook gewoon de hele schijf Formatteren (Eerst Backupen:p) met de RAID Floppy, en dan de partitie opnieuw aanmaken met PartitionMagic? Ik zie niet echt het grote probleem, belangrijke data misschien maar dat kan gebackuped worden :D

ObAt

Ja daar heb ik dus geen zin in om steeds alles weer terug te zetten van backups, aangezien dat erg veel tijd in beslag neemt.
Heb verder ook geen Floppy dus. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan