Programma op een andere computer zetten. dan krijg ik een foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

2pac5111

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2010
als ik mijn programma's op een andere computer zet of iemand anders download het doet hij het nooit (op mijn computer weer wel):eek:

hoe of wat moet je doen voor een programma op een andere computer te zetten in elk geval het (.exe bestand en alle .dll files)

maar dan doet hij het nog steeds niet kijk maar naar mijn tv programma

http://uploading.com/files/9a7b14m1/MVD-tv-version%2B2.0.rar/

dan krijg je een foutmelding van JIT-foutopsporring :mad:

plz help me :o

Alleen portable programma's zijn over te zetten van de ene computer op de andere via een kopieeractie. Denk hierbij aan Portable Firefox, Portable Open Office etc.
Alle andere programma's moeten gewoon geïnstalleerd worden.

Tijs.

Thx

maar hoe moet je het dan instaleren en doen wil je dat er bij zetten:o

:D

Op dezelfde manier waarop het op de originele computer geïnstalleerd is. Dat is per programma anders.

Tijs.

ja maar neem nou een email zender hoe moet je dat dan doen ik bedoel een .exe file heb je die nodig of wat :confused:

kijk ik snap dat het moet installeren en dingen maar mijn vraag is hoe

Het programma werkt bij mij goed maar op de pc van mijn echtgenote niet.
hier op is geen net.framework geinstalleerd. vermoedelijk is dat de reden laat dit mee instaleren.

@2pac: Ik had je vraag niet begrepen. Het programma die gelinkt hebt hoef je inderdaad alleen maar te downloaden, in een aparte map uit te pakken en dan MVD-TV.exe te dubbelklikken.

Als de pc waar het op gedraaid wordt verder aan de voorwaarden voldoet (zie dat old Hippy suggereert dat .Net Framework 2.0 (of hoger) op de pc geinstalleerd zou moeten zijn), dan zou het op die manier moeten werken.

Tijs.

heel erg bedankt iedereen hier hep ik echt heel veel aan :thumb:

nog 1 vraagje dat net.framework gedoe dat begrijp ik een beetje ik bedoel hoe kan ik het bij 1 voegen bijv in een winrar bestand
of moet dat via VB ?

Je zou het installatiebestand erbij kunnen doen, maar ik raad je persoonlijk aan een Readme.txt tekst-bestand erbij te voegen om de mensen .NET Framework te laten downloaden en installeren vanaf de website van Microsoft (het is 22 MB, vandaar..).
Link zou kunnen zijn: .Net Framework 2.0 Redistributable NL

Overigens kreeg ik een foutmelding die ik heb kunnen oplossen door het bestand Microsoft.VisualBasic.PowerPacks.Vs.dll uit te pakken vanaf deze link in de map waar ik het programma had neergezet.
Wellicht heb je dan verder geen .NET Framework 2.0 nodig (maar dat kun jij beter bepalen dan ik).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan